Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@18:42:37 GMT

اختلاف زیاد در دریافتی بازیکنان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۵۵۹۲

به نظر می رسد در دریافتی بازیکنان پرسپولیس اختلاف زیادی وجود دارد

به گزارش طرفداری، برخی از بازیکنان پرسپولیس 100 درصد از قرارداد خود را گرفته اند.

بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس در حالی در طول فصل و به ویژه در هفته های آخر لیگ در اقدامی هماهنگ از بی پولی گلایه داشته و مدعی بودند باشگاه باید تلاش بیشتری برای پرداخت مبالغ قراردادها داشته باشد که دریافتی برخی از بازیکنان این تیم 100 درصد و حتی بیشتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که پیش از این بارها در طرفداری نوشتیم دریافتی اکثر بازیکنان پرسپولیس در حال حاضر بین 80 تا 85 درصد است. به گونه ای که بازیکنانی چون سیدجلال حسینی، نوراللهی، کامیابی نیا و برخی از بازیکنان فصل های قبل همین حدود دریافتی داشته اند. اما رقم دریافتی بازیکنانی که ابتدای فصل با صلاحدید یحیی گل محمدی جذب شده اند بیشتر است و شنیدیم برخی از آن ها 100 درصد و حتی بیشتر دریافت کرده اند.

به گونه ای که بازیکنانی چون حامد لک، میلاد سرلک، سعید آقایی، عیسی آل کثیر و .. 100 درصد مبلغ قرارداد خود یا بیش از آن را دریافت کرده اند، ضمن این که پاداش تمام بردهایشان را نیز گرفته اند.

همین اختلاف در پرداختی‌ها باعث دلخوری شاگردان یحیی گل‌محمدی شد و به همین دلیل سیدجلال حسینی بارها خواست قراردادها منتشر شود تا هم قرارداد بقیه تیم ها مشخص شود و هم اختلاف قراردادها در تیم پرسپولیس که البته درخواست سیدجلال به جایی نرسید. مدافعی که در تمام هفته های آخر روی نیمکت نشست تا فرشاد فرجی به میدان برود.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: بعد از استراماچونی استقلال را به من دادند، قبول نکردم؛ هشدار داده بودم استراماچونی ایرانی نیست! فن زیبای کُنده از حسن یزدانی و کسب 4 امتیاز در ثانیه های پایانی کشتی مقابل حریف روس در نیمه نهایی کشتی آزاد المپیک / فیلم رکوردشکنی لاشا تالاخادزه؛ غول گرجستانی وزنه 265 کیلویی را مهار کرد / فیلم واکنش جردن باروز به فینال قرن میان حسن یزدانی و دیوید تیلور گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان پرسپولیس 100 درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس

رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در انتهای فصل به پایان خواهد رسید.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالاتی زمستانی عملکرد جالب توجهی داشت و توانست در پست‌های مختلف، بازیکنان خوب و با کیفیتی را همچون عبدالکریم حسن مرد سال ۲۰۱۸ آسیا و اوستون اورنوف پدیده تیم ملی ازبکستان را جذب کند.

پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی و جاشنین یحیی گل‌محمدی در نیم فصل دوم روند رو به رشدی را طی کرده و حالا در کنار رقیب سنتی خود یعنی استقلال مدعی کسب عنوان قهرمانی در بیست و سومین دوره از رقابت‌های لیگ برتر است.

هواداران این تیم در این روزها علاوه بر اینکه خواستار تکرار عنوان قهرمانی در این فصل و خاطرات خوب فصل گذشته هستند یک دغدغه مهم و جدی دیگر نیز دارند. در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.با مرور اسامی این بازیکنان و تعداد آنها، باید گفت سرخ‌پوشان در خطر از دست دادن یک تیم کامل از ستاره‌های خود هستند.

البته حضور بازیکنان و روند تمدید قرارداد آنها با باشگاه منوط به نظر سرمربی تیم یعنی اوسمار ویرا است. از طرفی نیز باشگاه مذاکراتی را با این مربی برزیلی برای تمدید قرارداد داشته و شنیده‌ها حاکی از آن است که اوسمار خواستار حفظ تمامی بازیکنان خود بوده و این موضوع را به باشگاه اطلاع داده است.

از طرفی نیز بسیاری از باشگاه های متمول لیگ برتری فرصت را مغتنم شمرده و در تلاش هستند تا از موقعیت پیش آمده استفاده کنند و ستاره‌های پرسپولیس را در تابستان سال جاری به خدمت بگیرند. یکی از این باشگاه‌ها مذاکرات جدی با ۴ بازیکن این تیم داشته و به نظر می‌رسد اگر مدیریت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت تمدید قراداد بازیکنان خود اقدام سریع و موثری نداشته باشد، باید در پایان این فصل شاهد جدایی بسیاری از مهره‌های کلیدی تیم باشیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • محبوب‌ترین وام میان خانوارها