Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از «ایثار»، سعید اوحدی خطاب به خانواده محترم شهیدان گرانقدر کرمیار آورده است: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

 این پدر والامقام  در گلزار شهدای روستای ولیان شهرستان ساوجبلاغ تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید والامقام «محمد کرمیار» متولد اردیبهشت‌ماه ۱۳۳۷، اسفندماه سال ۶۲ و شهید والامقام «موسی کرمیار» متولد فروردین‌ماه ۱۳۴۵، اسفندماه سال ۶۲ هردو در عملیات خیبر در جزیره مجنون براثر درگیری با دشمن و اصابت ترکش و شهید والامقام «رضا کرمیار» متولد فروردین‌ماه سال ۱۳۴۷، فروردین‌ماه سال ۶۷ در عملیات بیت‌المقدس در شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل آمدند. شایان‌ذکر است شهید والامقام «رضا کرمیار» مفقودالاثر می‌باشد.

وی افزود:‌ درگذشت مرحوم «نادعلی کرمیار» پدر گرامی شهیدان سرافراز «محمد، موسی و رضا کرمیار» از شهدای استان البرز را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

اوحدی گفت :‌ بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط خانواده گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این پدر ارجمند بی‌بدیل است. به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

رییس بنیاد شهید ادامه داد:‌ از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحوم و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

برچسب‌ها دفاع مقدس والدین شهدا سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس والدین شهدا سعید اوحدی دفاع مقدس والدین شهدا سعید اوحدی شهید والامقام ماه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهوری درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان پدر ۳ شهید را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده این فقید سعید تسلیت گفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم امراله خرسندیان پدر 3 شهید را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده این فقید سعید تسلیت گفت.

در پیام رئیس جمهور آمده است: 

درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان والامقام، الله‌کرم، الله‌کَس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله‌رحم خرسندیان، موجب تأثر خاطر شد.

 این پدر فداکار که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب، همه سرمایه‌های ارزشمند زندگی خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی روانه میدان ایثار و شهادت کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

 اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده مکرم این فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • رئیس جمهوری درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی