Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:52:42 GMT

سیدحسین، همچنان مورد اعتماد مجیدی(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۵۶۸۸

سیدحسین، همچنان مورد اعتماد مجیدی(عکس)

سیدحسین حسینی همچون دیدارهای گذشته مورد اعتماد فرهاد مجیدی قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام ترکیب استقلال مقابل گل گهر مشخص شد سیدحسین حسینی همچنان دروازه بان اول آبی پوشان است.


فرهاد مجیدی بعد از نمایش های خوب سیدحسین حسینی در هفته های گذشته لیگ برتر و جام حذفی و به خصوص دربی پایتخت تصمیم گرفت دو بازی به وی استراحت بدهد و از رشید مظاهری درون دروازه تیمش در لیگ برتر استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی استقلال اما طبق وعده ای که به حسینی داده بود، مقابل سپاهان بار دیگر چارچوب دروازه تیمش را به او داد و اگرچه آبی ها مقابل طلایی پوشان اصفهانی شکست خوردند اما حسینی بسیار خوب کار کرد. او دو گل دریافت کرد که روی هیچ کدام از آنها مقصر نبود و البته در چند صحنه واکنش های تماشایی را از این دروازه بان شاهد بودیم.

 


حسینی با عملکرد خوبش جلوی باز شدن دروازه استقلال برای مرتبه های بیشتر مقابل سپاهان را گرفت و حالا در جام حذفی هم سنگربان تیمش است.


فرهاد مجیدی نشان داد اعتمادش به حسینی ادامه دارد و  به همین خاطر تصمیم گرفته تا پایان جام حذفی از این دروازه‌بان باتجربه و با انگیزه که این روزها دوباره به دوران اوج خودش برگشته استفاده کند و چارچوب دروازه تیمش را به او بسپارد.
.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سیدحسین حسینی بعد از به آغوش کشیدن یکی از جیمی جامپ‌های حاضر در دیدار تیم استقلال مقابل آلومینیوم اراک دچار محکومیت انضباطی شده و محرومیت تعلیقی برای او در نظر گرفته شد. علاوه بر این با انتشار اطلاعیه جدید سازمان لیگ در ارتباط با مصاحبه نکردن بازیکنان علیه داوری یا مسائلی از این دست باز هم شرایط برای این دروازه‌بان را سخت‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

حسینی پس از دیدار استقلال مقابل شمس آذر قزوین با انجام مصاحبه‌ای نسبتاً انتقادی در میکسدزون آزادی موجب شد تا سرمربی تیم استقلال یک جلسه سرپایی با او برگزار کند.

گویا نکونام در صحبت خصوصی با حسین حسینی به او تذکر جدی داده که از این به بعد دیگر با رسانه‌ها مصاحبه نکند و یا اگر حرفی می‌زند فقط در محدوده بازی باشد چرا که هر آن ممکن است دچار محرومیت شود. نکونام گفته استقلال به شدت به او در بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل نیاز دارد و این رفتارهای خطرناک ممکن است به قیمت از دست رفتن قهرمانی استقلال منجر شود.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1227990 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • فوری: احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • فوری | اولین تصمیم کمیته انضباطی در خصوص کاپیتان استقلال
  • فوری: احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی