Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دکتر علیرضا هادی رئیس بیمارستان فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز در خصوص فیلم منتشر شده در شبکه‌های مجازی با این عنوان که در بیمارستان شهید محلاتی تخت خالی وجود ندارد و بیماران در محیط راهروی بیمارستان در انتظار هستند گفت:در طول یک و نیم سال گذشته این مرکز علاوه بر پوشش بیماران شهر تبریز و استان بیمارستان معین برای استان‌های همجوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا اشاره به بررسی تمام ابعاد فیلمی که در فضای مجازی با عنوان بیمارستان محلاتی تبریز پخش شده افزود: فضا، محیط، دیوار‌ها و سالن بیمارستانی که در فیلم نشان داده می‌شود، هیچ کدام با فضای بیمارستان محلاتی مطابقت ندارد و فیلم کاملا جعلی و کذب است.

او تاکید کرد: حدود ۶۰ تخت در ۳ بخش این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است و هرچه بیمار و مراجعه کننده افزایش یابد، تعداد تخت‌ها را افزایش می‌دهیم؛ تاکنون هیچ موردی از اینکه بیماران تکریم نشوند نداشته ایم و تمام مراجعان به خوبی تکریم می‌شوند.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز اظهار کرد: این بیمارستان در سنوات گذشته جز بیمارستان‌های دارای رتبه درجه یک و عالی بود و در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز پیشتاز است.

دکتر هادی خاطرنشان کرد: از یک هفته قبل که وضعیت شیوع بیماری در استان قرمز شد مراجعان این بیمارستان نیز افزایش یافت، اما با این وجود در پذیرش بیمار هیچ مشکلی نداریم و تخت خالی وجود دارد.

او گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از ۲۵ هزار بیمار کرونایی به صورت سرپایی در این مرکز درمانی پذیرش و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیز بستری شده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بیمارستان دولتی پذیرش بیمار محلاتی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران

وزیر بهداشت که به قم سفر کرده از بیماران بیمارستان شهید بهشتی قم عیادت کرد‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سفر به قم از مراکز ارائه خدمات به زائران و مسافران بازدید کرد.

 وی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه بهداشت، درمان و هلال احمر قم، بر ارائه خدمات مطلوب تاکید کرد.

وزیر بهداشت همچنین به بیمارستان شهید بهشتی قم رفت و از نزدیک نحوه خدمات‌رسانی به بیماران را بررسی کرد و ضمن قدردانی از تلاش کادر درمان، ارائه خدمات مناسب به بیماران را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • «مستندفرهنگ» راوی پدر بیماران جذامی
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • بازدید سرزده بازرس کل کردستان از بیمارستان کوثر سنندج