Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیر تا پیاز صنعت بازی‌های ویدئویی؛ از چالش ها تا راهکارها / جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۱۳ مرداد).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ یکی از مهمترین تاکیدات شوراست و با جبران عقب‌ماندگی‌ها، باید این پروژه تا مرداد به بهره‌برداری برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حسن موحدیان در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد ضمن اشاره به پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی و اظهار خرسندی از این پاسخ کوبنده که با استقبال عمومی و پشتیبانی ملت سرافراز ایران اسلامی و مردم کشورهای مختلف همراه شد، گفت: امیدواریم صهیونیست‌ها حماقت نکنند و در غیر این‌صورت، کارشان سخت‌تر و پایان عمرشان نزدیک‌تر می‌شود؛ بی‌شک، وعده پیروزی، وعده الهی و وعده صادق است و فتح و ظفر متعلق حزب ا... است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه به حوزه مدیریت شهری مشهد پرداخت و افزود: طی یک ماه اخیر، در قالب استقبال از بهار، برگ زرین دیگری از کارنامه خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به ثبت رسید؛ از برگزاری جشنواره‌های نوروزی مفرح گرفته تا برنامه‌های فاخر قرآنی و جشنواره‌های ورزشی.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری شهرداری هم کار بزرگی کرد و نشاط و شادابی مضاعفی را به ارمغان آورد، گفت: بر همین اساس، جا دارد خداقوت ویژه‌ای به ارکان مختلف مدیریت شهری مشهد مقدس داشته باشیم و امیدواریم که این خدمات، مقبول حضرت رضا(ع) قرار گیرد و تا پایان سال همچنان در جهت رضایت و نشاط مردمی گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: فروردین‌ از نظر عمرانی هم ماه بسیار خوب و امیدبخشی برای شهرداری مشهد بود؛ پس از اینکه دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی در آخرین روزهای سال به بهره‌برداری رسید، در این ماه هم شاهد اتفاقات مهمی بودیم که از جمله آنها می‌توان به تست گرم مرحله یک خط 3، پایان عملیات تعریض پل دهرود اشاره داشت.

موحدیان با بیان اینکه تعریض پل دهرود در شرایطی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت که این پروژه در محدوده شهری واقع نبود، ولی موجب رضایتمندی عمومی شد، گفت: تست گرم مرحله یک خط 3 هم از پروژه‌هایی بود که شورای شهر به جد پیگیر آن است و امیدواریم با همت شهردار، تاخیر پیش آمده در این پروژه جبران و تا مرداد شاهد بهره‌برداری این مسیر باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد که دیگر پروژه‌های تعریف شده در بودجه و پروژه‌های زودبازده نیز هرچه زودتر محقق شود و رفاه و آرامش مردم را به دنبال داشته باشد.

مشروح مصوبات یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد 

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد نیز به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت و گفت: در ابتدا، لایحه نامگذاری معابر به نام شهدای گرانقدر در دستور کار قرار گرفت که به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو افزود: دو فوریت و طرح اعضای شورای شهر مشهد با موضوع طراحی و اجرای پروژه‌های زودبازده و اعتمادساز مرحله 3 در محلات هدف بازآفرینی و حاشیه شهر نیز در این جلسه تصویب شد.

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: مجوز پرداخت مابه‌التفاوت بهای تمام شده خدمات شرکت‌های بخش خصوصی اتوبوسرانی در سال 1402 نیز در این جلسه داده شد.

حاجی‌بگلو تصریح کرد: طرح اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر کاهش 50 درصدی تجدید بنای واحدهای تجاری نیز به تصویب رسید.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • چرا صنعت نفت برای سرمایه گذاری خارجی با وجود تحریم ها جذاب بود؟
  • بخش VIP جذاب در برنابئو: فراتر از یک ورزشگاه! (عکس)
  • بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • تقابل جذاب کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • ارتباط با صنعت؛ پر ادعا اما بی‌سازوکار/ وزارت علوم از متخصصین در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند
  • ارتباط با صنعت؛ پر ادعا اما بی‌ساز و کار/ وزارت علوم از متخصصین در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند
  • تسریع توسعه بازی‌سازی با هوش مصنوعی / پیشرفت صنعت بازی سازی در ایران مستلزم حمایت دست‌اندرکاران آموزشی و پژوهشی
  • اوسمار ویرا و ثبت یک آمار جذاب؛ پرسپولیس علاقه‌ای به بازی دفاعی ندارد!
  • خورشیدگرفتگی کامل بعدی سال ۱۴۰۵ در شمال روسیه رخ خواهد داد