Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@09:47:05 GMT

۴۰ سال زیلوبافی در نابینایی مطلق

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۵۸۳۳

۴۰ سال زیلوبافی در نابینایی مطلق

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری نابینایی مطلق المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرتمندی و عزتمندی سپاه ریشه در پیروی مطلق از ولایت فقیه است

در آستانه فرا رسیدن ۲ اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه فجر فارس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

باسمه تعالی

وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَ عَدُوَّکُمْ (انفال/۶۰)

دوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۸ آغاز درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی به درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی با تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می‌آید. با تکوین ساختار الهی سپاه و در پی آن سازماندهی نیرو‌های مخلص مردمی در قالب بسیج مستضعفین، قدرت به استضعاف کشیده ایرانیان در پی استبداد داخلی و استعمار خارجی به مدد نفس مسیحایی امام راحل (ره) با حضور عناصر مومن و انقلابی در قاب و قالب «سپاه» بازیابی و نمایان گشت، آنچنان‌که نماد و نمود آن در دفاع مقدس آشکارترین صحنه غلبه قدرت ایمان ایرانیان بر قدرت‌هایی اهریمنی و مستکبر بود.

ایمان، اخلاص و توکل همراه با عقلانیت معنوی و الهی سرمایه اصلی پاسدارانی گشت که جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند و به تعبیر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) جنگ را به گنج تبدیل نمودند.

ایجاد فرصت از دل بحران‌ها و تهدیدات در میدان‌های متفاوت از یک سو و گسترش جبهه مقاومت با تکوین هسته‌های مقابله با استکبار جهانی از سوی دیگر همراه با دستیابی و به‌کارگیری آخرین فن‌آوری‌های روز در عرصه دفاعی از دستاورد‌های بزرگ سپاه در حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و نیز حمایت از نهضت‌های رهایی بخش و ستم دیده جغرافیای جهان اسلام است.

امری که امروز تعیین‌کنندگی خود را در تغییر شکل هندسه جهانی قدرت مبرهن ساخته است. ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی در ضربه زدن و آسیب رساندن به شجره طیبه انقلاب اسلامی و بالندگی ایران نتیجه امنیت‌سازی درونی و بیرونی سپاه به همراه با سایر نیرو‌های مسلح قهرمان جمهوری اسلامی است.

قدرتمندی و عزتمندی سپاه ریشه در پیروی مطلق از ولی امر مسلمین و مفهوم مترقی ولایت مطلقه فقیه و تداوم بخشی به راه و صراط مستقیمی است که شهدای عزیز و ایثارگران و جانبازان و آزادگان بنیان نهادند.

وفاداری به اصول انقلاب اسلامی در هر زمان و مکان و عرصه و موقعیت رمز مانایی و ماندگاری سپاه است. عناصر سپاه و شاکله الهی آن همواره اصول اعتقادی و انقلابی را برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اصلی‌ترین راهبرد می‌دانند به طوری‌که هم وندی و گسست‌ناپذیر عمل انقلابی سپاه با اصول و آرمان‌ها موجب عزتمندی ایران اسلامی و همه مستضعفین و آزادی‌خواهان عالم گشته است.

عزتمندی سپاه در عملیات وعده صادق و دفاع مشروع که با شکست مطلق قدرت شیطانی پوشالی رژیم خبیث صهیونیستی و همه قدرت‌های پشیبان آن از آمریکا تا نوکران آن گشته برساخته از وفاداری به اسلام و انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون بوده است که ان‌شاءالله به فضل الهی این توفیقات افزون یافته و روز به روز بیشتر خواهد شد.

سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد الهی، انقلابی و عزت‌ساز سپاه و و مولود انقلاب اسلامی به آحاد مردم شریف و شهید پرور استان فارس و خطه ۱۵ هزار آلاله به خون خفته این سرزمین مقدس، اطمینان می‌دهد تا آخرین نفس و قطره خون به همراه ملت عزیز ایران و در راه اعتلای کلمه حق و رسیدن به قله‌های تمدن اسلامی در مقابله با همه استکبار جهانی و مزدوران دست پرورده آنان خواهد ایستاد و از هیچ تلاش جهادی دریغ نخواهد نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • یک گل شصت متری در سکوت مطلق!
  • فقر مطلق کمرنگ شد
  • قدرتمندی و عزتمندی سپاه ریشه در پیروی مطلق از ولایت فقیه است
  • تاثیر مستقیم سیاست‌گذاری دولت بر کاهش فقر مطلق در کشور