Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@18:47:50 GMT

بنا: می‌توانستیم بهتر از این باشیم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۵۸۸۱

بنا: می‌توانستیم بهتر از این باشیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد بنا اظهار داشت: از نظر شما کسب مدال طلا دوست داشتی است و خود من هم خیلی دوست دارم اما از نظر نتیجه می‌توانست بهتر از این باشد.

وی ادامه داد: من ناراحت محمد علی گرایی کاپیتان تیم ملی هستم زیرا اکنون وقت آن بود که در توکیو طلا یا حتی برنز کسب کند. شاید از دست دادن طلا باعث شده که شب قبل نخوابد و ناراحتی ناشی از آن حتی انگیزه را برای کسب برنز از دست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع خوشحالم برای اینکه مردم شاد شدند و این طلا مبارک همه و حلال محمدرضا گرایی باشد و امیدوارم همین مدال طلا را مردم از ما قبول کنند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که آیا روی مدال محمدرضا گرایی حساب باز کرده بودید، گفت: رضا گروهش سخت بود و دلاوری کرد. قابلیت‌های وی را می‌شناختیم اما او میدان بزرگی را ندیده بود. او باهوش و کشتی گیر بزرگی است و درود به شرف گرایی آن هم با قرعه سختی که داشت.

بنا ادامه داد: من که سرمربی تیم ملی بودم همه کارشناسان و کادر فنی برای وی شانس کمی متصور بودند اما رضا گرایی دلاوری را به همه ثابت کرد. کسی که طلا را بخواهد اصلاً قرعه برای وی مهم نیست و با تمام وجود می جنگد.

وی عنوان کرد: ارزش مدال المپیک زیاد است. استابلر در سال گذشته سه طلای جهان گرفت اکنون برنز المپیک می‌گیرد و خوشحال می‌شود و گریه می‌کند و از کشتی خداحافظی می‌کند، این بزرگی المپیک و ارزش مدالی اش را نشان می‌دهد. چرا می‌گویند میدان المپیک بزرگ و مدالش عظمت دارد چون ۴ سال یکبار برگزار می‌شود، اکنون نمی‌توانم صبر کنم چهار سال دیگر بگذرد و هر روز بگویم المپیک، المپیک و المپیک.

سرمربی کشتی فرنگی گفت: خوشحالم برای پدر گرایی که عمرش را برای این ۲ برادر گذاشت از طرفی خانواده اش برای علی غمگین هستند و ناراحت هستم برای همسر علی، او هم زحمت کشید از طرفی می گویم، شاید مدال طلای محمدرضا تسکینی برای خانواده گرایی باشد.

بنا درباره برنامه آینده کشتی فرنگی و حضورش در تیم ملی بیان کرد: برنامه ریزی برای رقابت‌های جهانی نروژ انجام شده و ٢١ مرداد اولین مرحله اردو را داریم و خیلی از این‌هایی که در المپیک بودند در جهانی نیستند و شانس کشتی گیران ما بیشتر است، زیرا تجربه المپیک را اکنون دارند و این موضوع به آنها کمک می‌کند.

وی افزود: البته فهرست نهایی نشده است و تغییراتی داریم و دلیل آن هم حضور ایران در هر ۱۰ وزن است. باید با کادر فنی و فدراسیون صحبت کنم و در نهایت بهترین تصمیم اتخاذ شود. در این مدت کم تا آغاز رویداد جهانی تیم خوبی آماده می‌کنیم تا به روی سکو برویم هرچند سال گذشته با بدشانسی روی سکو نرفتیم.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی فرنگی محمد بنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم

دارنده مدال برنز جهانی کشتی گفت: امیدوارم فدراسیون اشتباه نکند و حسن را در ترکیب تیم داشته باشد، هرکسی که کامران قاسمپور بخواهد شکست دهد یزدانی او را با یک دست شکست می‌هد، و هیچ تضمینی وجود ندارد که کامران قاسمپور مقابل تیلور به پیروزی می‌رسد.

بهروز یاری دارنده مدال برنز جهانی کشتی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی ایران در تورنمنت جهانی برای کسب سهمیه المپیک گفت: ما سه سهمیه باقی مانده در وزن‌های ۵۷ ، ۷۴ و ۹۷کیلوگرم داشتیم که کشتی‌گیران امیرعلی آذرپیرا، یونس امامی و احمد محمدنژاد جوان به این مسابقات اعزام شدند، نتیجه این مسابقات کسب دو سهمیه در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم بود و عدم کسب سهمیه توسط احمد جوان بوده است، ما فقط یکیار دیگر فرصت داریم تا‌ وزن ۵۷کیلو را در ترکیه اعزام کنیم که احتمالا سرلک این کشتی‌گیر ۵۷کیلو خواهد بود.

وی ادامه داد: کسب سهمیه توسط آذرپیرا و امامی دلیلی بر کسب مدال در المیپک نیست، کشتی‌گیران ما کسب سهمیه کردند اما کار سخت باقی مانده است و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم رقیب‌های آسانی نخواهد داشت، همچنین کشتی‌گیران روسی که در دوبنده کشورهای دیگر کشتی می‌گیرند ترافیک قهرمانی در وزن ۷۴ کیلو را کم نمی‌کند و کشتی‌گیران ایران کار سختی را در پیش دارند، همینطور احمد محمدنژاد جوان هم از قبل متصور بودم این اتفاق رخ می‌دهد حتی چند وقت پیش احمد جوان را دیدم و این را باید بگم که کسی نمی‌تواند معجزه کند ، کسی که از وزن ۶۳ کیلوگرم به وزن ۵۷ میاید توانی برای او باقی نمی‌ماند تا قابلیت‌هایش را به نمایش در آورد، برای ما حضور در وزن ۵۷ کیلوگرم با این اوصاف امید بخش نیست.

یاری در این باره که شانس تیم ملی در تورنمنت استانبول چقدر است بیان کرد: ما در المپیک فقط به سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم نیاز داریم و حدس من این است که علیرضا سرلک بتواند در استانبول این سهمیه را کسب کند زیرا کشتی‌گیران درجه یک به سهمیه رسیدند و کشتی‌گیرانی که باقی مانده‌اند ورزشکاران درجه دو هستند، سرلک مدال نقره جهانی هم دارد و با این امید که اگر کسب سهمیه کند خودش مسافر المپیک خواهد بود به نظر من سرلک می‌تواند سهمیه را بگیرد.

دارنده مدال برنز جهانی کشتی درباره رقابت حسن یزدانی و کامران قاسمپور برای اعزام وزن ۸۶ کیلوگرم گفت: امیدوارم فدراسیون اشتباه نکند و حسن را در ترکیب تیم داشته باشد، بارها عرض کردم که هیچ کشتی‌گیری در دنیا نیست که در وزن ۸۶ کیلو بتواند به غیر از تیلور از حسن یزدانی برتر باشد. یزدانی حتی با یک دست هم خوب است، همانطور که سال گذشته در مسابقات آسیایی دیدیم که حسن با یک دست کشتی گرفت و صاحبت طلا شد، الان هم همان نفرات در رده بندی مسابقات المپیک امسال جای دارند، همان کشتی‌گیرانی که مقابل یزدانی شکست خوردند. هرکسی که کامران قاسمپور بخواهد شکست دهد یزدانی او را با یک دست شکست می‌هد، و هیچ تضمینی وجود ندارد که کامران قاسمپور مقابل تیلور به پیروزی می‌رسد، در چهار، پنج وزن سهمیه‌ای در المپیک یک مدال برنز هم برای ایران می‌تواند آرزو باشد. وقتی حسن یزدانی روی باسکول مسابقات برود نقره یا برنز در جیب یزدانی است چرا باید این امکان را از او بگیریم. بدون انتخابی باید حسن یزدانی را در مسابقات المپیک شرکت بدهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم