Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران از انتخاب شهردار تهران در نخستین جلسه شورا در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.

مهدی چمران در گفتگو با ایسنا، در تشریح مراسم تحلیف و انتخاب شهردار تهران گفت: به محض برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهر تهران، مشخص شدن ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر تهران در دستور کار اعضا قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده فردا ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر تهران اعم از رئیس، نایب‌رئیس و دو منشی هیئت رئیسه و سخنگوی شورای شهر تهران انتخاب خواهند شد.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا فردا شهردار تهران مشخص خواهد شد، گفت: بعید می‌دانم که این اتفاق بیفتد چون جلسه فردا برای انتخاب و معرفی شهردار تهران نیست.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده شهردار جدید پایتخت روز یکشنبه هفته آینده تعیین و اعلام خواهد شد. باید منتظر امتیازدهی به گزینه‌های شهرداری و در نهایت انتخاب شهردار جدید تهران باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شهردار تهران انتخاب شهردار جدید تهران شورای شهر تهران شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود

ابراهیم صفری در جلسه با اعضای شورای اسلامی استان و مسئولان امور شهری و روستایی استان با اشاره به اختصاص اعتباراتی برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شورا‌ها گفت: این دوره در استان اردبیل برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: آشناسازی شورا‌ها با قوانین و نحوه جذب اعتبارات و سایر موارد ضروری است که برگزاری این دوره‌ها می‌تواند این امر را محقق کند.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل از انتخاب شورا‌های برتر روستا‌های استان خبر داد و گفت: انتخاب این شورا‌ها پس از بررسی شاخص‌های مختلف و بررسی ارزیابی‌های که فرستاده شده بود انجام شد.

صفری تصریح کرد: با جدیت پیگیر مطالبات و مشکلات مردم در مناطق مختلف هستیم و با تشکیل جلسات و حضور میدانی و استفاده از ظرفیت مدیران و نمایندگان مجلس در حل این مشکلات گام بر می‌داریم.

او ضمن تبریک حماسه غرور آفرین سپاه پاسداران گفت: ما قدردان غیور مردان نیرو‌های مسلح هستیم که با جان و دل در راستای اقتدار و عظمت کشورمان پیشگام هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی