Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، «سردار عبدل القیوم نیازی»، نامزد حزب «تحریک انصاف» در جریان برگزاری انتخابات درون پارلمانی، به عنوان نخست وزیر منطقه آزاد جامو و کشمیر تحت کنترل پاکستان انتخاب شد.

نامزد حزب «تحریک انصاف» که با ۳۳ رأی از مجموع ۵۳ رأی نمایندگان پارلمان منطقه ای، به عنوان سیزدهمین نخست وزیر منطقه آزاد جامو و کشمیر تحت کنترل پاکستان انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در جریان برگزاری این انتخابات، «چودری لطیف اکبری» نامزد احزاب اپوزیسیون حزب حاکم نیز موفق به کسب ۱۵ رأی شد.

سردار عبدل القیوم نیازی به مدت ۵ سال دولت محلی این منطقه را اداره خواهد کرد.

لازم به ذکر است حزب تحریک انصاف پاکستان به رهبری «عمران خان» نخست وزیر این کشور در انتخابات ۲۵ ژوئن منطقه آزاد جامو و کشمیر، اکثر کرسی‌های مجلس محلی را به دست آورده بود.

کد خبر 5274007

منبع: مهر

کلیدواژه: عمران خان حزب تحریک انصاف کشمیر ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی لبنان ایران روسیه طالبان ترکیه کشتی اسرائیلی فلسطین عربستان سعودی انگلیس ویروس کرونا نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر انگلیس: در کنار اسرائیل می‌مانیم

در ادامه واکنش‌ غرب به تنبیه اسرائیل توسط ایران، نخست‌وزیر انگلیس ریشی سوناک بدون اشاره به حمله تروریستی این رژیم به کنسولگری تهران در دمشق اعلام کرد که لندن تل‌آویو را تنها نمی‌گذارد.

به گزارش مشرق، در ادامه واکنش‌ها به تنبیه اسرائیل، نخست‌وزیر انگلیس «به شدیدترین لحن»، حملات پهپادی و موشکی ایران را محکوم کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد امروز به عنوان بخشی از تنبیه رژیم صهیونیستی در رابطه با حمله تروریستی به کنسولگری تهران در دمشق، با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نخست‌وزیر انگلیس بدون اشاره به این حمله تروریستی، درباره تنبیه اسرائیل توسط ایران گفت که «من حمله بی ملاحظه رژیم ایران به اسرائیل را به شدیدترین لحن محکوم می‌کنم. این حملات خطر تشدید تنش و بی ثباتی منطقه را به همراه دارد».

ریشی سوناک اعلام کرد که انگلیس «به دفاع از امنیت اسرائیل و همه شرکای منطقه‌ای‌مان ادامه خواهد داد».

از سوی دیگر، نخست‌وزیر اسپانیا پدرو سانچز هم با انتشار بیانیه‌ای درباره حملات پهپادی ایران به اسرائیل گفت که اسپانیا «همه اشکال خشونت را محکوم می‌کند». وی همچنین خواستار خوشتنداری مقامات منطقه شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • نخست وزیر انگلیس: تشدید تنش ها در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • سوناک: تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به نفع هیچ‌کس نیست
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟
  • استارت تیم منتخب هاکی روی یخ ایران با پیروزی
  • نخست‌وزیر سابق پاکستان: ایران شجاعت خود را نشان داد
  • ایران با حمله به اسراییل، شجاعت خود را نشان داد
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • پیروزی آسان امیر عبدی در کشتی نخست
  • جزئیات رایزنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه قطر
  • نخست‌وزیر انگلیس: در کنار اسرائیل می‌مانیم