Web Analytics Made Easy - Statcounter

درست چند دقیقه بعد از عصبانیت قلعه‌نویی در ابتدای دیدار با استقلال، یک اتفاق حاشیه‌ای نیز خشم فرهاد مجیدی را در پی داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وقتی مسئولان برگزاری مسابقه یک کاور سبزرنگ به فرهاد دادند تا آن را برتن کند و کنار زمین بایستد، مجیدی از تن کردن این کاور امتناع کرد و با دلخوری محکم آن را به زمین کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی در این لحظه گفت: «این چیه که من باید بپوشم»...

فرهاد مجیدی دستور داد که یک لباس دیگر برایش بیاورند اما دقایقی بعد مجبور شد این کاور سبز رنگ را بپوشد.

حتماً می‌دانید که قبل از بازی هر دو مربی نسبت به مسائل داوری و اتفاقات حاشیه ای ابراز نگرانی کرده بودند و جالب اینکه در همان ۵ دقیقه ابتدایی بازی هر دو به نوعی درگیر مشکلات حاشیه شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم شباب الاهلی در حالی مقابل اتحاد کلبا به میدان رفته که این بازی تقابل بین دو بازیکن ایرانی این تیم، سعید عزت اللهی و مهدی قایدی، است که هر دو در ترکیب اصلی تیمشان به میدان رفته اند.

پس از پاس گل مهدی قایدی در شروع بازی و پیش افتادن، شباب الاهلی کنترل بازی را در اختیار گرفت و حملاتی را هم انجام داد اما بهترین فرصت این تیم در دقیقه 39 روی یک ضربه پنالتی بود اما ژسوس نتوانست دروازه اتحاد کلبا را باز کند.

ویدئو: 330651

با این حال در وقتهای تلف‌شده همه چیز به سود شباب الاهلی تغییر کرد؛ جایی که آنها در دقیقه 45+1 یک گل زدند و چهار دقیقه بعد نوبت به سعید عزت اللهی رسید که دروازه را باز کند.

بعد از ارسال کرنر عزت اللهی که جایگیری خوبی داشت، روی توپ سوم بی معطلی شوت خود را به گوشه دروازه اتحاد کلبا زد و توپ به شکلی دقیق در درون دروازه حریف قرار گرفت.

این در حالی است که سعید عزت در بازی قبلی از پشت محوطه جریمه با یک شوت دیدنی دروازه حریف را باز کرده بود و حالا بار دیگر موفق به گلزنی برابر این تیم شد.

عزت اللهی بعد از گل خوشحالی جالبی داشت و در حالی که دست خود را روی گیجگاه گذاشته بود، احتمالا به همین هوشمندی و جایگیری خود در صحنه استفاده از توپ سوم اشاره می‌کرد.

با این گل شباب الاهلی فعلا توانسته اتحاد کلبا را شکست دهد و بعد از غافلگیری اولیه، گام مهمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بردارد.

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد