Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع ویتنام طی سخنانی از اهمیت همکاری های نظامی میان هانوئی و مسکو دفاع کرده و خواستار توسعه روابط نظامی کشورش با مسکو شد.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، «فا وان جیانگ» وزیر دفاع ویتنام طی سخنانی از اهمیت همکاری های نظامی میان هانوئی و مسکو دفاع کرده و خواستار توسعه این روابط شد.

بر اساس این گزارش، وزیر دفاع ویتنام که در این سخنان را در جریان دیدار با «گنادی بزدتکو» سفیر جدید روسیه در هانوئی، پایتخت ویتنام مطرح می کرد، گفت: مردم ویتنام و ارتش ویتنام همواره دوستی دیرینه خود با روسیه و کمک های موثر مسکو به ویتنام را ارج می نهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ادامه سخنان خود تاکید کرد که همکاریهای دفاعی مشترک میان دو کشور، نقش اساسی در توسعه شراکت جامع استراتژیک میان هانوئی و مسکو ایفا می کند.

لازم به ذکر است بر اساس توافقنامه مشترک امضا شده میان وزرای دفاع ویتنام و روسیه، همکاری های هانوئی و مسکو قرار است از سال جاری میلادی بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، مورد توسعه قرار گیرد.

به گفته وزیر دفاع ویتنام، همکاری های دو کشور در حوزه دفاعی به دو بخش فنی و نظامی تقسیم شده که این همکاری ها قرار است امسال در هر دو بخش مورد توسعه قرار داده شوند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو ویتنام مسکو روسیه وزیر دفاع ویتنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۱۳۱ پهپاد اوکراینی منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین در محورهای مختلف درگیری خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که نیروهای روسی موقعیت خود را در امتداد خط مقدم در جنوب دونتسک بهبود بخشیدند. تلفات ارتش اوکراین در این محور به ۱۴۵ نظامی رسید.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، ۷ حمله ارتش اوکراین در محور آودیوکا دفع شد و نیروهای روسیه موقعیت خود را در خط مقدم آودیوکا بهبود بخشیدند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری در محور دونتسک، بیش از ۳۷۰ پرسنل نظامی ارتش اوکراین کشته شدند و ۲۷ واحد تجهیزات نظامی اوکراین نیز منهدم شد.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، پدافند هوایی این کشور ۲۶ موشک هیمارس و ۱۳۱ پهپاد اوکراینی را منهدم کرد.

کد خبر 6064351

دیگر خبرها

  • روسیه: ۱۳۱ پهپاد اوکراینی منهدم شدند
  • تاکید آلمان بر لزوم سیاست دفاعی مشترک اروپایی
  • مسکو: فعالیت ناتو در شرق اروپا به سمت درگیری با روسیه است
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • وقت آن است که ماکرون، نفاق را کنار بگذارد
  • مسکو: رئیس اطلاعات نظامی اوکراین یک هدف مشروع برای ارتش روسیه است
  • اوکراین ۸۸۰ میلیون دلار از صندوق بین‌المللی پول دریافت کرد
  • تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشور‌های دوست متکی هستیم
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشورهای دوست متکی هستیم