Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

شوخی بامزه ارشا اقدسی با مجری «عصر جدید»/ تصویری متفاوت از بازیگر محمد «گاندو»/ استوری تکان دهنده احسان علیخانی درواکنش به آمار قربانیان کرونا

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

جواد افشار، کارگردان سریال «گاندو» تیزری از قسمت‎های جدید این سریال پرطرفدار را در صفحه‎اش منتشر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بهنام بانی، خواننده موسیقی سبک پاپ در جدیدترین فعالیت مجازی‎اش پست زیر را به اشتراک گذاشته است.

"لطفاً یه جمله زیر این پست بنویسید(ترجیحاً مثبت باشه یا اخبار خوب‌ )

وقتی دائم بگویی گرفتارم، هیچ وقت آزاد نمی شوی وقتی دائم بگویی وقت ندارم، هیچوقت زمان پیدا نمی کنی وقتی دائم بگویی فردا انجامش می دهم، آن فردا هیچوقت نمی آید! “افلاطون"

 

آناهیتاهمتی، بازیگر تلویزیون تصویری از شهیدان مدافع محیط زیست را در استوری صفحه خود منتشر کرد.

 

کسب مدال طلای المپیک توسط محمدرضا گرایی، کشتی گیر ایرانی با واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران و چهره های شناخته شده همراه شد.

محسن تنابنده:

 

 

حسین مهری:

 

بهرنگ علوی:

 

علی ضیا:

 

المیرا شریفی مقدم در واکنش به کسب مدال نقره توسط وزنه بردار ایرانی، علی داوودی استوری زیر را منتشر کرد.

 

پیمان طالبی، مجری برنامه طبیب در واکنش به فوت کاظم محمدی، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال استوری زیر را منتشر کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون خواننده معروف بسته مجازی هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، گفت: همیشه چالش‌های خوبی با ژاپن داشتیم و از حذف این تیم از جام ملت‌های آسیا ناراحتم.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برتری چهار بر صفر تیم کشورمان برابر کویت در جام ملت‌های آسیا و صعود مقتدرانه به مرحله حذفی،اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر چه پیش می‌رویم بیشتر به شرایط بازی‌ها عادت می‌کنیم. در هر بازی شیوه ما نسبت به تیم حریف تغییر می‌کند. گل‌های زیادی نزدیم، اما بچه‌ها فوق‌العاده بازی کردند و از آن‌ها ممنونم.

وی در مورد حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، بیان کرد: با قرقیزستان بازی داریم که با آنها در مقدماتی جام ملت‌های آسیا دیدار کردیم اما یک مثال است که می‌گویند "میان ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمین تا آسمان است". قرقیزستان بعد از صعود به جام ملت‌های آسیا مربی‌اش را تغییر داد و یک مربی اسپانیایی آورد. اردوهای بلند مدت داشتند و حالا هم به مرحله حذفی صعود کردند. باید آنها را به خوبی آنالیز کنیم. سالنی که در آن بازی می‌کردیم برای ما تمام شده و حالا باید به یک سالن جدید برویم. آن‌ها در آن سالن بازی کردند اما همه این موضوعات توجیه است و ما باید با تمام توان در هر شرایطی بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد حذف ژاپن گفت: وقتی می‌گفتم فوتسال در آسیا تغییر کرده، آدم‌های بزرگ آمدند، تفسیر جدیدی به این قاره آمده و چیزهای مختلف عوض شده؛ برخی فکر می‌کردند می‌خواهم چیزی را بیش از حد بزرگ نشان بدهم. حالا همه دیدند این موضوع حقیقت دارد. دیدید که ابر قدرت آسیا جام جهانی را نمی‌بیند و حذف می‌شود. این نشان می‌دهد که چقدر فوتسال تغییر کرده است. بعد از ایران، ژاپن پرافتخارترین تیم آسیاست و از حذف این تیم ناراحتم، برای اینکه رقیب خوبی برای ما بود.

وی افزود: همیشه چالش‌های بسیار خوبی با این تیم داشتیم، اما فوتسال همین است. باید باور کنیم که بیشتر تلاش کنیم و اگر ما هم بخواهیم مثل ژاپن باشیم، این موضوع برای تیم خطرناک می‌شود.

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت توانست مقتدرانه به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا در تایلند صعود کند. شاگردان شمسایی باید روز چهارشنبه در مرحله یک چهارم با قرقیزستان دیدار کنند.

تیم‌ ملی فوتسال کشورمان، امروز در سومین و آخرین دیدار در مرحله گروهی جام ملت‌ها آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف کویت رفت و به برتری چهار بر صفر رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه

دیگر خبرها

  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • (عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک
  • ماجرای دست زدن یک انگشتی بچه ها در تلویزیون از زبان عمو قناد |‌ ویدئو
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»/ خواننده تیتراژ معرفی شد