Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نیمه اول دیدار دو تیم استقلال و گل گهر با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

*در جریان بازی در نیمه اول، داور مسابقه از فرهاد مجیدی به علت همرنگ بودن لباسش با لباس تیم گل‌گهر خواست از کاور سبز رنگ استفاده کند اما سرمربی استقلال از این تذکر داور ناراحت شد و کاور را به زمین کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه از صالح مصطفوی خواست به کنار زمین برود. با این حال مجیدی پس از چند دقیقه با پوشیدن همان کاور به کنار خط برگشت.

*در یک صحنه در نیمه اول، امیر قلعه‌نویی در حالیکه دستانش را به کمر زده بود، به نحو جالبی به میلاد زکی پور اعتراض کرد.سرمربی گل گهر در واکنش به جا ماندن این بازیکن در مقابل مهاجم استقلال چنین واکنشی نشان داد.

*وحید هاشمیان و دراگان اسکوچیچ برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

*تبلیغ سایت فدراسیون فوتبال کشورمان در کنار زمین مسابقه و در میان تبلیغات محیطی وجود دارد و بینندگان را دعوت به پیگیری آخرین اخبار فوتبال می‌کند که این اتفاق در نوع خود بی سابقه و عجیب است!

*در اواخر نیمه اول، فرهاد مجیدی از داور به دلیل اعتراض به نیمکت گل‌گهر در کنار خط کارت زرد گرفت. در این صحنه داور چهارم به داور وسط مشورت داد. اعتراضات مجیدی به داوران باعث شد نیمکت نشینان دو تیم مانند نصرالله عبدالهی سرپرست استقلال و حیدرافسری سرپرست گل گهر برای مداخله وارد این صحنه شوند. در ادامه امیر قلعه‌نویی به آن‌ها نزدیک شد و علاوه بر اینکه از نیمکت نشینان تیم خودش خواست به روی نیمکت برگردند، از بهزاد غلامپور نیز خواست که به نیمکت استقلال برگردد. در ادامه داور به سعید الهویی مربی گل گهر نیز کارت زرد داد و این غائله به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نیمه اول گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود. فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، بر همین اساس، فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران، معصومه باقری داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری‌ها و ... قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896431

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید دقیقی به قضاوت وحید کاظمی
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| اعتراض شدید هاشمی‌نسب به بازیکنان استقلال/ خوشحالی جالب مهاجم شمس آذر
  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس