Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، قزوین، جنوب غرب اصفهان، نیمه غربی یزد، رگبار باران و وزش باد پیش بینی می شود گفت: همچنین در این مدت در استان های  البرز، تهران، شمال سمنان، گیلان، مازندران، غرب گلستان، جنوب و غرب کرمان، شمال و شرق فارس، شرق کهگیلویه و بویر احمد و چهار محال و بختیاری به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت که در مناطق مستعد احتمال گرد و خاک  وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

سامانه‌های بارشی به زودی شرق کشور را سیراب می‌کنند/ هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرید

او ادامه داد: روز جمعه در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران، البرز و تهران و روز شنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و شمال اردبیل به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

رفیعی با بیان اینکه از  روز یکشنبه تا اواخر هفته آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف خواهیم داشت افزود:  در روز های شنبه و یکشنبه در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی، غرب و جنوب غرب کشور، بارش باران گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

او ادامه داد:از امشب تا اوایل هفته آینده در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش دمای ۵ تا ۸ درجه ای پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: در پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق کشور به ویژه در منطقه زابل و خراسان جنوبی در برخی ساعات وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

او گفت: همچنین در این مدت شرق دریای عمان مواج است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران برخی نقاط وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاله زار سردترین ایستگاه کشور 

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروز جوی نسبتاً آرام و پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود؛ اما از فردا ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران در نیمه غربی، برخی مناطق شمالی، مرکز و جنوب غرب استان دور از انتظار نیست.
 
 
وی افزود: برای هفته جاری افزایش ابر پدیده غالب جوی در سطح استان است و از روز سه شنبه نیز فعالیت سامانه بارشی نه چندان قوی در سطح استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: از لحاظ دمایی نیز افزایش دما را شاهد هستیم. 
 
 راستی گفت: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

راستی بیان داشت: لاله زار سردترین ایستگاه کشور با ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها