Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه اروپایی به نقل از منبع عراقی مدعی شد که آمریکا معافیت عراق از اجرای تحریم‌های گازی علیه ایران را به مدت ۴ ماه تمدید کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه به نقل از یک مقام عراقی از تمدید معافیت عراق از اجرای تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران به مدت 4 ماه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام عراقی که به شرط عدم افشای نامش با خبرگزاری فرانسه مصاحبه کرده، به خبرنگار این رسانه اروپایی گفته است که تمدید معافیت عراق از اجرای تحریم‌های گازی آمریکا علیه ایران، هفته گذشته در جریان سفر مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق به واشنگتن انجام گرفته است.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، عراق تا آغاز ماه دسامبر (اواسط آذرماه) از اجرای تحریم‌های گازی آمریکا علیه ایران معاف خواهد بود و می‌تواند بدون نگرانی از تحریم‌های احتمالی آمریکا، برای واردات گاز طبیعی از ایران اقدام کند.

تمدید معافیت عراق از تحریم‌های خصمانه آمریکا علیه صادرات گاز ایرانواشنگتن معافیت عراق از تحریم‌های ایران را 3 ماه تمدید کردآمریکا معافیت عراق برای خرید گاز از ایران را تمدید می‌کند

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحریم های ایران اخبار آمریکا اخبار عراق تحریم های ایران اخبار آمریکا اخبار عراق معافیت عراق از اجرای تحریم اجرای تحریم های گازی آمریکا علیه ایران خبرگزاری فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی مدعی شد: این بازیگران بیش از ده‌ها شرکت آمریکایی و نهادهای دولتی را از طریق عملیات سایبری، از جمله حملات فیشینگ و بدافزارها، هدف قرار دادند.

به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا، در ارتباط با اقدام امروز، وزارت دادگستری آمریکا و دفتر تحقیقات فدرال یک کیفرخواست علیه این چهار نفر به دلیل نقش آنها در فعالیت‌های سایبری علیه نهادهای آمریکایی را منتشر می‌کند.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: بازیگران سایبری مخرب ایرانی در یک کارزار هماهنگ و چندجانبه به هدف قرار دادن شرکت‌ها و نهادهای دولتی آمریکا با هدف بی‌ثبات کردن زیرساخت‌های حیاتی ما و آسیب رساندن به شهروندان ما ادامه داده‌اند.

او گفت: آمریکا به استفاده از تمام اختیارات دولت خود برای افشا و مختل کردن عملیات این شبکه‌ها ادامه خواهد داد.

شرکت مهرسام اندیشه ساز نیک، شرکت داده افزار آرمان، علیرضا شفیع نسب، رضا کاظمی فر رحمان، حسین محمد هارونی و کمیل برادران سلمانی از جمله شرکت‌ها و افرادی هستند که امروز تحریم شدند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند