Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:35:03 GMT

رسمی؛ تمدید قرارداد آلیسون با لیورپول تا سال 2027

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۴۰۸

رسمی؛ تمدید قرارداد آلیسون با لیورپول تا سال 2027

باشگاه لیورپول خبر از تمدید قرارداد بلند مدت با آلیسون بکر تا سال 2027 داد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عمده ترین مشکلاتی که لیورپول چند سال پیاپی با آن روبرو بود، ضعف این تیم در خط دروازه به شمار می‌آمد. در واقع عملکرد ضعیف گلرهای مختلف در ترکیب قرمزهای آنفیلد به یک کابوس برای آنها تبدیل شده بود که شاید یکی از مهمترین آنها لوریس کاریوس بود؛ دروازه بانی که با عملکرده فاجعه بار خود در فینال لیگ قهرمانان 2018 مقابل رئال مادرید باعث شد که لیورپول نتواند جام را بالای سر ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما بعد از چند سال بالاخره لیورپول در تابستان 2018 موفق شد یک دروازه‌بان شش دانگ و با کیفیت به نام آلیسون بکر را از رم به خدمت بگیرد و از آن زمان تا به حال این ستاره برزیلی یکی از بهترین بازیکنان قرمزها بوده است. در واقع به جرأت می‌توان گفت که طی دو، سه فصل اخیر آلیسون نقش بسزایی در قهرمانی لیورپول در چمپیونزلیگ و لیگ برتر انگلیس ایفا کرده است.

 

 

 

 

بعد از عملکرد فوق العاده دروازه بان برزیلی در ترکیب لیورپول قابل پیش‌بینی بود که این باشگاه قرارداد او را تمدید کند و نهایتاً دقایقی پیش این اتفاق به شکل رسمی رخ داد. بر این اساس باشگاه لیورپول رسماً اعلام کرد که قرارداد آلیسون بکر را به شکل بلند مدت و تا سال 2027 تمدید کرده است.
این اتفاق در حالی رخ داد که لیورپول روز گذشته قرارداد فابینیو را هم تمدید کرده بود.

آلیسون بکر لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلیسون بکر لیورپول آلیسون بکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد امروز قراردادی ۳ ساله را با این تیم امضا کرد و بدین ترتیب او تا تابستان سال ۲۰۲۸ هدایت اژد‌ها را برعهده خواهد داشت.

پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با کونسیسائو گفت: با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است.

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم.

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • ببینید | روایت جالب اوسمار ویرا درباره دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول!