Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@07:17:56 GMT

جهان عاشقان کوتاه است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۴۱۶

جهان عاشقان کوتاه است

عزای ما دیگر به چله نشسته است. حالا چهل روز از دومین روز تیر ۱۴۰۰، از واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده، از بهت و شوک و سوگ بازمانده‌ها می‌گذرد.

به گزارش ایسنا، «همشهری» در ادامه نوشت: می‌گویند وقتی کسی می‌میرد زمین تا چهل روز برای فقدان او گریان و عزادار است. «چهل» انگار عدد مهمی باشد. روایت است که برای عادت‌کردن به اتفاق‌ها، آدم‌ها، فقدان‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باید چهل روز را پشت سر گذاشت. ما اما به غم ریحانه و مهشاد، خو نگرفتیم. به نبودنشان عادت نکرده‌ایم‌ و با داغشان کنار نیامده‌ایم.

ما، بازماندگان خسته و درمانده ریحانه، بارها در خلوت خود اشک ریختیم و فکر کردیم که با ناتوانی این دست‌های به قول فروغ، سیمانی اما چه کنیم؟ چه کار «می‌توانستیم» کنیم؟ تهیه یک یادنامه برای مرگ کسی که خود خلاصه‌ زندگی بود؟ شاید این تنها هنر ما باشد. همین نوشتن. همین پناه‌بردن به کلمات.

دست به کار شدیم و در ۴۴ صفحه تلاش کردیم از ریحانه یاسینی بنویسیم. با خانواده‌اش گفت‌وگو کردیم و از همسرش بهراد مهرجو خواستیم برایمان یادداشتی بنویسد. در این مجموعه که نامش را «ریحان» گذاشتیم دوستان، همکاران و اساتید ریحانه درباره او نوشته‌اند و از او گفته‌اند. پایان یادنامه را هم به قلم علی سلطان‌محمدی، همسر مهشاد کریمی، عروس اتوبوس سپردیم. باشد که صبر و آرامش به قلب بازمانده‌ها برگردد. باشد که راه شرافتشان ادامه داشته باشد ...

به گزارش ایسنا، این یادنامه را می‌توانید در اینجا بخوانید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهشاد کریمی ریحانه یاسینی واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوران خراسان شمالی دست سارقان را کوتاه کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ با توجه افزایش سرقت‌های خرد جوانان تحصیل کرده خراسان شمالی با تلاش و کوشش خود دزدگیر هوشمندی تولید کردند که قابلیت اتصال به گوشی تلفن همراه را دارد در موقع انجام سرقت، مالک را از سرقت مطلع می‌سازد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسکاری کوتاه و ترکیبی در دستورکار پرسپولیسی ها
  • چشم هند به «ببعی» و «کارتونی‌ها» روشن می‌شود
  • علت جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا فاش شد
  • حضور «ببعی» و «کارتونی ها» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس لاکناو
  • مهدی کوشکی: به خاطر توهین ریحانه پارسا به مادرم ازدواج نکردیم
  • توهین به مادر دلیل طلاق مهدی کوشکی و ریحانه پارسا (+عکس)
  • شماره ویژه نشریه حضور، یادنامه آیت الله موسوی بجنوردی منتشر شد + فایل خواندنی
  • حضور پنج فیلم کوتاه ایرانی برگزیده یوالیتی در فستیوال فتوفیلم 
  • اخبار کوتاه استان همدان
  • فناوران خراسان شمالی دست سارقان را کوتاه کردند