Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم استقلال تهران در حاشیه دیدار مقابل گل گهر سیرجان با چالش عجیبی مواجه شده است.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در بازی نیمه نهایی جام حذفی به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفته است و نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر تیم گل گهر به پایان رسید.

در جریان نیمه اول این بازی، داور چهارم از فرهاد مجیدی درخواست کرد که به دلی همرنگ بودن پیراهنش با پیراهن سفیدرنگ تیم گل گهر کاور سبز رنگ برتن کند که با مخالفت مجیدی رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجیدی در اعتراض به همین مساله از صالح مصطفوی خواست که کنار زمین بایستد و خودش روی نیمکت بنشیند که پس از چند دقیقه کاور برتن کرد و کنار زمین ایستاد.

در آغاز نیمه دوم مجیدی با پیراهن سرمه‌ای رنگ کنار زمین حاضر شد و خیالش راحت بود که دیگر نیازی به کاور نیست که داور چهارم به او هشدار داد به دلیل همرنگ بودنش لباسش با پیراهن شاگردانش باید کاور را برتن کند و نمی تواند بدون کار کنار زمین بایستد.

این مساله کنار زمین در حاشیه بازی مقابل گل گهر برای مجیدی به یک چالش تبدیل شد که او مجددا با وجود اعتراض به این تصمیم، کاور را برتن کرد و کنار زمین ایستاده شاگردانش را هدایت می‌کند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران گل گهر سیرجان فرهاد مجیدی کاور استقلال تهران فرهاد مجیدی کاور گل گهر سیرجان کنار زمین گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه

فرهاد مجیدی در زمستان پارسال پس از اینکه نتوانست با اتحاد کلبا آنطور که مدیران این باشگاه می‌خواهند نتیجه بگیرد، به صورت توافقی از این تیم جدا شد و حالا دوران آرامش خود را سپری می‌کند و در فوتبال فعالیتی ندارد. فرهاد چند ساعت قبل از چهره جدید خودش هنگام حضور در برج معروف خلیفه دبی در فضای مجازی رونمایی کرد و نشان داد که با عینک به دنیا می‌نگرد.

فرهاد مجیدی از جمله مربیانی است که شایعات فراوانی پیرامون احتمال بازگشتش به لیگ برتر و هدایت تیمی غیر از استقلال در موردش شنیده می‌شود، اما برخی اطرافیان او می‌گویند سرمربی اسبق استقلال قصد دارد همچنان خارج از کشور کار کند.

دیگر خبرها

  • رئیس دورتموند با عجله در میانه زمین (عکس)
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)‏
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • رفت و برگشت مقابل استقلال: بدشانس!(عکس)
  • درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!