Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پنج راس گاو، یک رستوران و یک خانه جدید تنها بخشی از پاداش‌هایی است که «گریشیا پولی» و «آپریانی راهایو» زوج بدمینتون کشور اندونزی که در المپیک توکیو صاحب مدال طلا شدند، پس از بازگشت از ژاپن به کشورشان، دریافت خواهند کرد.

این کشور جنوبی شرقی آسیا از لحاظ علاقه‌مندی به رشته بدمینتون، در صدر کشورهای جهان قرار داشته و از زمان افزوده شدن بدمینتون به ورزش‌های المپیکی در سال ۱۹۹۲، تمام مدال‌های طلای کاروان خود را در این رشته کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو زن بدمینتون‌باز روز دوشنبه هفته جاری رقبای خود را که زوجی چینی بودند، شکست داده و نخستین طلای کاروان اندونزی را در المپیک توکیو برای این کشور به ارمغان آوردند.

و حالا در برهه‌ای که فدراسیون بدمینتون این کشور از کاهش موارد ابتلا به کووید-۱۹ در علاقه‌مندان و شهروندان فعال به این رشته خبر داده، دولت اندونزی نیز بلافاصله پاداش نقدی پنج میلیارد روپیه‌ای (۴۷۳ هزار دلار) برای این دو ورزشکار در نظر گرفت.

بخش‌دار منطقه سکونت آپریانی در جزیره سولاوسی قول اهدای پنج راس گاو و یک خانه به وی داد و مجموعه‌ای از رستوران‌های زنجیره‌ای نیز متعهد شده‌اند که به هر دوی آنان یک شعبه اهدا کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اندونزی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟

سه داور ایرانی حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ با وجود مصوبه فدراسیون فوتبال هنوز پاداش خود را دریافت نکردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  در روز 28 اسفند ماه سال 1401 هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوبه‌ای درباره تکریم داوران ایرانی حاضر در جام جهانی داشت و برای سه داور ایرانی پاداشی در نظر گرفت. بر این اساس قرار بود علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی هر کدام برابر با معادل ارزش ریالی 10 سکه پاداش دریافت کنند، اما این پرداخت عملی نشد.

بعد از تأخیر در این پرداخت و پیگیری سه عضو تیم داوری، همزمان با روز اعزام تیم ملی بانوان ایران به مسابقات جام جهانی استرالیا در روز 29 مهر 1402 هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نشستی تشکیل داد و در کنار موضوعات دیگر مجدداً مصوب کرد که پاداش مذکور پرداخت شود. با این وجود تاکنون چنین مبلغی پرداخت نشده است.

این موارد در حالی رقم می‌خورد که قیمت سکه در حال افزایش است و هر چقدر در این پرداخت تأخیر ایجاد شود، فدراسیون برای اجرای تعهد خود کار سخت‌تری در پیش خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاوینگ بیت‌کوین/ ماجرای نصف شدن پاداش
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد
  • هاوینگ بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره Halving
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا کدام هستند؟؛ رونمایی از نخستین اسکناس طلایی جهان
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات