Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@15:55:31 GMT

علی داوودی مدال المپیکش را به چه کسی تقدیم کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۴۳۵

علی داوودی مدال المپیکش را به چه کسی تقدیم کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی داودی پس از کسب مدال نقره وزنه برداری دسته فوق سنگین المپیک ۲۰۲۰ اظهار داشت: قرار بود المپیک پارسال برگزار شود که به خاطر کرونا عقب افتاد و این شرایط باعث شد که مدتی به تنهایی تمرین کنم. در شرایط کرونا خیلی سختی کشیدم اما خوب تمرین کردم و حتی وزنه‌هایی از این سنگین‌تر را تنهایی می‌زدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که اگر سال گذشته المپیک برگزار می‌شد، می‌توانستی همینقدر خوب باشی، گفت: نه. شاید مدال می‌گرفتم اما حتما به این سرحالی نبودم و با این آمادگی نمی‌توانستم در مسابقه حاضر شوم.

داودی درباره شرایط کلی مسابقه گفت: قطعا طلا برای من دست نیافتنی بود و باید برای نقره همه تلاشم را می‌کردم که همین اتفاق هم افتاد. دوست داشتم تماشاگران و تعدادی از هموطنانم در سالن حضور داشتند،‌اما می‌دانم که مسابقه ام را دیده اند و ممنونم که انرژی مثبت برایم فرستادند.

نایب قهرمان المپیک با اشاره به کسانی که کمک کرده اند تا او به مدال برسد، گفت: خیلی‌ها برایم زحمت کشیدند تا این مدال به دست بیاید. از خانواده ام گرفته تا کادر فنی و مربیانی که از رده پایه همراهم بودند. مجموعه فدراسیون کمک کرد و من از همه تشکر می‌کنم.

نایب قهرمان المپیک توکیو با بیان اینکه قبل از سفر به توکیو استرس داشتم، گفت:  قبل از اینکه بیایم استرس داشتم اما در حین مسابقه شرایط برایم طوری پیش رفت که استرسم از مسابقه لیگ کمتر بود.

وی در ارتباط با اینکه چرا قبل از مسابقه وارد سالن شد، گفت: جو مسابقه برایم سنگین بود و می‌خواستم کمی آرام شوم که با شروع مسابقه همه چیز تغییر کرد.

داودی در پاسخ به این سوال که حریف دست نیافتنی پیش رو دارد، گفت: فعلا دلم می‌خواهد با این مدال خوشحال باشم اما این را هم فراموش نکنیم که  ورزش بالا و پایین دارد. اگر برنامه ریزی ام درست باشد، می‌توانم مسیر درستی را طی کنم.

داودی در ادامه مدالش را به مردم ایران و کادر درمان تقدیم کرد: در این مدت مردم سختی زیادی کشیدند و کادر درمان هم مردانه ایستاد. خوشحالم که توانستم حتی برای دقایقی خوشحال‌شان کنم.  نیتم این بود که برای چند لحظه خوشحال شان کنم.

بیشتر بخوانید: دلچسب مثل مدال نقره علی داوودی/ تالاخادزاده هم رکورد خودش را شکست هم رکورد المپیک را

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ المپیک 2020 علی داوودی فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ دنیای ورزش؛ ادعای دوپینگ گسترده در چین

تیم تحقیقاتی ARD و نیویورک تایمز ادعا کردند ۲۳ شناگر چینی علیرغم مثبت بودن تست دوپینگشان، مجوز شرکت در بازیهای المپیک توکیو را دریافت کردند چون نهادهای حاکم با مقامات چینی توافق‌های پشت پرده‌ای داشتند تا این ورزشکاران در المپیک حضور داشته باشند.

روزنامه دیلی تلگراف سیدنی روز شنبه خبر داد که آزمایش شناگران چینی به دلیل وجود ماده تری متازیدین، داروی قلب چند ماه قبل از شروع بازیهای المپیک توکیو ۲۰۲۰ مثبت شد. این آزمایش به دلیل همه‌گیری کرونا به تعویق افتاده بود. 

مقامات ضد دوپینگ چین پس از اینکه نتایج آزمایش‌ها مثبت شده هیچ جریمه‌ای لحاظ نکردند تا این ورزشکاران در بازیهای المپیک حضور داشته باشند. ترکیب تیم شنای ۳۰ نفره چین در توکیو شش مدال از جمله سه مدال طلا کسب کرد.

بر اساس گزارش ARD و نیویورک تایمز، آزمایش ۲۳ شناگر چین قبل از توکیو مثبت بوده است. یک تیم تحقیقاتی از ARD، و نیویورک تایمز پرونده ادعایی دوپینگ گسترده را فاش کردند و حالا باید دید مقامات کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی شنا، چه تصمیمی خواهند گرفت. 

به گزارش نیویورک تایمز، حتی FBI نیز شروع به بررسی دقیق این موضوع کرده است.

این اتفاق می‌تواند منجر به از دست دادن مدال‌های چین در رشته شنا در بازیهای المپیک توکیو شود. 

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ دنیای ورزش؛ ادعای دوپینگ گسترده در چین
  • ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک
  • کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
  • محسن ربانی: دوومیدانی ایران به تک ستاره‌ها متکی است
  • لحظه دریافت مدال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط یونس امامی (فیلم)
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • پایان شرم‌آور در نیمه ماراتن پکن: مدال‌ها پس گرفته شد
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»