Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – به نظر می‌رسد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد ندارد در این تابستان بیخیال پل پوگبا شود و همچنان می‌خواهد برای جذب این بازیکن تلاش کرده و شانس خود را برای آوردن این هافبک فرانسوی به پاریس امتحان کند.

اواسط فصل گذشته بود که پوگبا و مدیربرنامه‌هایش مینو رایولا اعلام کردند که این فصل آخرین فصل حضور پوگبا در منچستریونایتد است که البته با پایان فصل به نظر می‌رسد که نظر آنها تغییر کرده و پوگبا به طور جدی قصدی برای جدایی از منچستر یونایتد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بازیکنی مثل پل پوگبا همواره مشتری‌های خود را دارد و تیم‌هایی هستند که علاقه‌مند به جذب او باشند.

روزنامه «لوپاریزین» در این باره گزارش داد، پی‌اس‌جی می‌خواهد پوگبا را با کمترین هزینه ممکن جذب کند و مدیریت پاری‌سن‌ژرمن صبر خواهد کرد تا منچستریونایتد رقم درخواستی خود را برای پوگبا کاهش دهد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پل پوگبا منچستریونایتد پاری سن ژرمن پل پوگبا منچستریونایتد نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد

وزیران امور خارجه گروه هفت در خاتمه نشست خود در ایتالیا امروز جمعه بیانیه‌ای را منتشر کردند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، آنها در این بیانیه با تداوم موضع خصمانه علیه روسیه نوشتند: «ما اقدام به اعمال تحریم‌های مضاعف علیه شرکت‌ها و افراد در کشور‌های ثالث که به روسیه در دستیابی به ابزار‌ها و تجهیزات دیگر مناسب تولید تسلیحات و یا توسعه صنایع نظامی کمک می‌کنند، خواهیم کرد.»

در ادامه این بیانیه آمده است، کشور‌های گروه هفت به وضع تدابیر برای سختگیری بیشتر درباره رعایت سقف قیمت برای نفت روسیه ادامه خواهند داد.

آنها در این بیانیه مدعی شدند: «ما از همه کشور‌ها می‌خواهیم وارداتشان از روسیه را که در راستای حمایت از جنگ این کشور است، کاهش دهند. ما به اتخاذ گام‌ها در راستای سخت‌گیری بیشتر نسبت به پایبندی به سقف قیمت نفت و اجرای این سقف ادامه خواهیم داد.»

کشور‌های گروه هفت در ادامه این بیانیه تهدید کردند به بررسی راه‌ها به منظور بهره‌برداری از دارای‌هایی تصرف شده روسیه به نفع اوکراین ادامه خواهند داد.

در این بیانیه نوشته شده است: «ما به بررسی همه موقعیت‌های ممکن برای کمک به غرامت گرفتن اوکراین از روسیه مطابق با سیستم‌های قانونی مربوطه ما و قوانین بین‌المللی ادامه خواهیم داد.»

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوز‌های صنفی دارند؟
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • کدام استان ها کمترین سهم از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟
  • می‌خواهیم اقدام اسرائیل در قبال ایران با کمترین تنش‌ها همراه باشد
  • کامرون: می‌خواهیم اقدام اسراییل در قبال ایران با کمترین تنش‌ها همراه باشد
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود
  • پاری سن ژرمن، گربه‌سیاه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا