Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ما در استان کرمانشاه برنامه‌های خود را برای ارتقای جایگاه بازنشستگان در جامعه دنبال کرده ایم، گفت : خوشبختانه طی چند سال گذشته اقدامات و برنامه‌های مناسبی برای تکریم واقعی و بهره مندی از تجربیات ارزشمند بازنشستگان در استان صورت گرفته و مدیریت ارشد استان همواره با جدیت در این مسیر حرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : باید ایجاد انگیزه برای کارمندی که در شرف بازنشستگی است، ایجاد شود و کارمندان با رغبت و انگیزه به دنبال انجام کار‌های مربوط به بازنشستگی خود باشند که خوشبختانه طی سال گذشته و امسال با افزایش حقوق بازنشستگان زمینه بسیار مناسبی برای ایجاد انگیزه بیشتر بین کارمندان جهت بازنشستگی محقق شده است.

رئیس ستاد تکریم از بازنشستگان استان کرمانشاه افزود: دستگاه‌ها و ادارات مرتبط وظیفه دارند که در جهت ایجاد زیرساخت‌های لازم شهری و تفریحی برای بازنشستگان اقدام کنند تا بستر مناسب جهت متناسب سازی محیط شهری برای این عزیزان بیش از پیش فراهم شود.

کریمی گفت: طی چند مدت گذشته اقدامات خوبی نیز برای لحاظ شدن حق منطقه جنگی برای بازنشستگان استان دنبال و پیگیری شده که امیدواریم این موضوع هر چه سریعتر اجرایی شود که تاثیر بسزایی در افزایش روحیه بازنشستگان خواهد داشت.

او با اشاره به ظرفیت مناسب بازنشستگان در استان افزود: بازنشستگان عزیز می‌توانند از این ظرفیت موجود برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود استفاده کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه بازنشستگان کشوری حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است

کین می‌گوید تا زمانی که در فوتبال حضور دارد، به دنبال اثبات توانایی‌هایش خواهد بود. 

طرفداری | کاپیتان تیم ملی انگلیس و مهاجم فعلی بایرن مونیخ از DNA خود صحبت می‌کند. 

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، در مصاحبه‌‌ای گفت که رد شدن از آکادمی آرسنال در دوران کودکی باعث شد او انگیزه خاصی برای اثبات خود داشته باشد. این انگیزه که به گفته او «همیشه در DNA من خواهد بود»، حالا با تلاش کین برای درخشش در بایرن مونیخ و شکست دادن تیم دوران کودکی‌اش، آرسنال، در لیگ قهرمانان اروپا همراه شده است. کین که در 9 سالگی توسط آکادمی آرسنال کنار گذاشته شد، فردا شب در آلیانتس آرنا مقابل تیم میکل آرتتا قرار می‌گیرد. او پیرامون این موضوع گفته است:

ما در 10 سال گذشته [با تاتنهام] حداقل دو بار در سال با آرسنال بازی می‌کردیم و همیشه یک مناسبت بزرگ و لحظه‌‍ای مهم بود. شاید رد شدن من از آکادمی در سن کم، در ذهن من بود و همیشه یک انگیزه برای اثبات خودم وجود داشت. من در طول دوران حرفه‌ای‌ام، بازیکنی بوده‌ام که در طول مسیر، نقاطی برای اثبات خودم داشته‌ام. فکر نمی‌کنم این حس هرگز از بین برود. این حس همیشه در DNA من خواهد بود، تا زمانی که بازنشسته شوم. همیشه دلیلی برای ثابت کردن اشتباه دیگران یا اثبات توانایی خودم وجود خواهد داشت.

کین با اشاره به سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا با تاتنهام در سال 2019 و باخت به لیورپول، از انگیزه خود برای جبران آن ناکامی نیز سخن گفت:

هر وقت به فینال یک رقابت می‌رسید و موفق نمی‌شوید، همیشه یک آتش درونی در شما می‌سوزد که به آنجا برگردید و یک قدم فراتر بروید.

هری کین در آکادمی آرسنال

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است
  • تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟
  • وزیر علوم: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
  • تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
  • فیلم حرکت ویژه محافظان و تیم اسکورت نخست وزیر ژاپن | درخواست با احترام از رانندگان!
  • حمله به مواضع اسرائیل ایجاد صلح و امنیت در کشورهای منطقه است
  • آخرین وضعیت معلولان در تهران | ۴ هزار نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی در بین معلولان داریم | لزوم ایجاد یک پارک ویژه برای این شهروندان
  • دولت بر ایجاد بازار گسترده ای برای نفت خام ایران به ویژه در شرق آسیا متمرکز شده است
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور