Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@22:41:20 GMT

مراکز معاینه فنی تهران فردا تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۵۶۵

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران اعلام کرد: با توجه به اعلام دولت مبنی بر تعطیلی ادارات و نهاد‌های عمومی شهر تهران در روز پنجشنبه، همه مراکز معاینه فنی خودرو شهر تهران تعطیل است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران گفت: با توجه به اعلام دولت مبنی بر تعطیلی ادارات و نهاد‌های عمومی شهر تهران در روز پنجشنبه ۱۴ مرداد، همه مراکز معاینه فنی خودرو شهر تهران تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در روز جمعه تعدادی از مراکز مانند سایر هفته‌ها فعال بوده که مراجعه کنندگان برای اطلاع از وضعیت کاری این مراکز می‌توانند به سایت ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

برچسب ها: مراکز معاینه فنی ، شهر تهران ، معاینه فنی خودروها

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مراکز معاینه فنی شهر تهران معاینه فنی خودروها مراکز معاینه فنی معاینه فنی خودرو شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۲۲ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی تهران از ابتدای سال جدید


­به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سید محمد مهدی میرزایی قمی افزود: یک درصد از این مراجعات مربوط به خودرو‌هایی است که امسال مشمول معاینه فنی شده اند.
 میرزایی قمی در توضیح خودرو‌های شخصی مشمول معاینه فنی در ماه ابتدایی امسال تصریح کرد: براساس قانون خودرو‌های شخصی از زمان تولید به مدت چهارسال از انجام معاینه فنی معاف می‌باشند لذا از شهروندان تقاضا می‌گردد برای انجام معاینه فنی دوره‌ای جهت توزیع مراجعات در طول سال به ماه تولید خودرو نیز توجه نمایند. 
وی گفت: در فروردین ماه امسال خودرو‌های تولید داخل فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودرو‌های وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.
میرزایی قمی با بیان اینکه معاینه فنی وسایل نقلیه به صورت مکانیزه با دوربین‌های سطح شهر کنترل می‌شود، گفت: وسایل نقلیه که معاینه فنی ندارند، در صورت تردد روزانه مبلغ ۵۲ هزار تومان جریمه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مراکز منتخب معاینه فنی در ۱۰ و ۱۲ فروردین اعلام شدند
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین ماه + نحوه فعالیت بعد از سیزدهم
  • فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی تهران در روز‌های پایانی تعطیلات
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روز‌های ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • امسال کدام خودرو‌ها مشمول معاینه فنی هستند؟
  • امسال کدام خودرو ها مشمول معاینه فنی هستند؟
  • کدام خودروها مشمول معاینه فنی در سال ۱۴۰۳ هستند؟
  • مراجعه ۲۲ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی تهران از ابتدای سال جدید