Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا از فرودگاه امام خمینی(ره)، در آستانه برگزاری مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دقایقی پیش "فِرِرا را" مدیرکل سیاسی - امنیتی وزارت خارجه ایتالیا و "دفلیچه" رئیس اداره منطقه‌ای در وزارت خارجه آن کشور وارد تهران  شده است.

پیش از این معاون رئیس جمهوری ونزوئلا، وزیر ایالتی خارجه بنگلادش، قائم مقام وزیر امور خارجه کره جنوبی، معاون وزیر خارجه غنا، رهبر شیعیان ترکیه، معاون رئیس مجلس قزاقستان، رئیس شورای عالی قرقیزستان، روسای مجالس تاجیکستان، ازبکستان، زنگبار، سوریه، تانزانیا و نیجر، معاون رئیس مجلس مالزی، وزیر گردشگری غنا و وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگووین و فرستاده ویژه رئیس جمهور سریلانکا، از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) و برای شرکت در مراسم تحلیف وارد تهران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نمایندگان ارشد اتحادیه اروپا به ریاست «انریک مورا» معاون دبیرکل اتحادیه اروپا روز سه شنبه به منظور شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری وارد کشورمان شدند، «استفان کلمنته» سفیر اتحادیه اروپا در وین و «برنو شول» رئیس میز اقدام ایران در اتحادیه اروپا، معاون دبیرکل را در این سفر همراهی می کنند.

مراسم تحلیف رئیس جمهوری جدید ایران فردا (پنجشنبه ۱۴ مرداد)  در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

کد خبر 618928 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی فرانسه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی فرانسه اتحادیه اروپا مراسم تحلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی

رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوشآمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی 21 گلوله توپ شلیک شد.روسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند