Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:17:53 GMT

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۶۰۷

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان تمدید شد

با توجه به درخواست‌های شرکت‌کنندگان پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، زمان ارسال آثار به این دوره از جشنواره تا ۳۱ مردادماه تمدید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی به صورت مجازی و در چهار بخش «موسیقی دستگاهی ایران»، «موسیقی کلاسیک»، «موسیقی نواحی ایران» و «آهنگسازی» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس فراخوان منتشر شده از سوی دبیرخانه جشنواره، مهلت ارسال آثار ۱۵ مردادماه تعیین شده بود که با توجه به درخواست‌های شرکت‌کنندگان تا ۳۱ مردادماه تمدید شد.

پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در قالب سه گروه سنی «الف»، ۱۵ تا ۱۸ سال، (متولدین سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۵)، گروه سنی«ب»، ۱۹ تا ۲۳ سال، (متولدین سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱) و گروه سنی «ج»، ۲۴ تا ۲۹ سال، (متولدین سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶) برگزار می‌شود که در بخش «موسیقی دستگاهی ایران» خوانندگان و نوازندگان سازهای تار، تنبک، دف، سنتور، سه‌تار، عود، قانون، کمانچه، نی؛ در بخش «موسیقی کلاسیک» نوازندگان سازهای اُبوا، پیانو، ترومبون، ترومپت، فلوت، کلارینت، کنترباس، گیتار، ویلن، ویلنسل، ویولا، هورن؛ و در بخش «موسیقی نواحی ایران» خوانندگان و نوازندگان سازهای زهی، بادی و کوبه‌ای از مناطق مختلف کشور به رقابت خواهند پرداخت.

امسال، بخش آهنگسازی با امکان استفاده از سازهای دستگاهی، نواحی و کلاسیک در قالب‌های دوئت، تریو و کوارتت به پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان اضافه شده است به طوری که متقاضیان با در نظر گرفتن سقف سنی ۲۹ سال می‌توانند در این بخش شرکت کنند.

متقاضیانی که سن آنها از ۱۵ سال کمتر است نیز، در صورت آمادگی و تمایل، می‌توانند آثار خود را برای بررسی در گروه سنی «الف»، با اجرای موارد مندرج ذیل گروه سنی «الف» در فراخوان ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان می‌بایست رپرتوارِ مشخص‌شده را به صورت ویدئویی ضبط و تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، همراه با فُرم ثبت‌نام و مدارکِ مندرج در فراخوان، از طریق سامانه بامک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی توسط هیئت‌های داوری، اسامی منتخبین از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام می‌شود.

پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پاییز امسال به دبیری هومان اسعدی و مشارکت گسترده استادان موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران و با همکاری بنیاد رودکی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان گروه سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌نامه نوروزی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

ویژه‌نامه نوروزی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

دیگر خبرها

  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • خبرنامه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
  • ویژه‌نامه نوروزی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • جشنواره بازی و گردشگری در همه مناطق تهران | آدرس اماکنی که شب ها پاتوق موسیقی و تفریح خانوادگی است