Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@01:02:25 GMT

لحظه ای که فینال از دست استقلال لغزید (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۶۴۶

لحظه ای که فینال از دست استقلال لغزید (عکس)

استقلال در لحظات پایانی نیمه اول دیدار برابر گل گهر روی یک اشتباه گل دریافت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال تهران در بازی نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند و این مسابقه در نیمه اول با برتری یک بر صفر گل گهر به پایان رسید.

در لحظات پایانی نیمه اول گل گهر توسط امین پورعلی به گل رسید و از حریف آبی پوشش پیش افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورعلی در حالی موفق به گلزنی شد که اشتباه عجیب سیدحسین حسینی روی به موقعیت رسیدن او تاثیر زیادی داشت.

حسینی ارسال روی دروازه از ضربه ایستگاهی را به اشتباه در میان بازیکنان در محوطه جریمه استقلال دفع کرد و پورعلی از غفلت بازیکنان استقلال استفاده کرد تا تیمش را پیش بیندازد و جواز صعود به فینال را تا حدودی صادر کند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر سیرجان استقلال تهران سیدحسین حسینی استقلال تهران سیدحسین حسینی گل گهر سیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر اگرچه بسیاری از اهالی فوتبال سقوط نفت آبادان را به لیگ دسته اول قطعی می‌دانند، اما با بررسی 6 دیدار پایانی تیم‌هایی که احتمال سقوط شان به لیگ یک وجود دارد یک مسئله مهم برزیلی‌های ایران را امیدوار می‌کند.

با نگاهی به جدول رده‌بندی لیگ برتر می‌توان اینطور برداشت کرد که 4 تیم نفت آبادان، نساجی مازندران، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان از شانس بیشتری برای سقوط به دسته پایین‌تر برخوردار هستند و پیکان و هوادار هم همچنان خطر سقوط را احساس می‌کنند.

نکته قابل توجه درباره 6 تیم پایینی جدول رده‌بندی این است که به غیر از نفت آبادان سایر تیم‌ها حداقل با یکی از تیم‌های مدعی جدول رده‌بندی بازی دارند.

استقلال، پرسپولیس  و سپاهان سه تیمی بالانشین جدول هستند که در 6 هفته پایانی با تیم‌های قعرنشین به جز نفت آبادان رو به رو می‌شوند؛ هوادار در هفته‌های پایانی باید با پرسپولیس و سپاهان دیدار داشته باشد، پیکان در هفته سی‌ام استقلال را پیش رو دارد و فولاد یک مسابقه با استقلال در تهران خواهد داشت. همچنین استقلال خوزستان با سپاهان و پرسپولیس در دو بازی از 6 بازی پایانی دیدار می‌کند و نساجی در قائمشهر پذیرای سرخابی‌های پایتخت خواهد بود.

در این شرایط نفت آبادان تنها تیم قعرنشین است که در 6 هفته پایانی لیگ برتر با هیچ‌یک از سه تیم اول جدول رده‌بندی روبه رو نمی‌شود. آنها در بازی‌های بعدی خود با هوادار، مس رفسنجان، آلومینیوم، شمس‌آذر، ذوب‌آهن و تراکتور مصاف می‌دهند و بی‌شک عدم رویارویی با تیم‌های بالانشین شانس بزرگی است که کمالوند و شاگردانش را به بقا در لیگ برتر امیدوار می‌کند.

گفتنی است؛ نفت آبادان با کسب 16 امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ قرار گرفته و نسبت به نساجی 3 امتیاز و نسبت به استقلال خوزستان 4 امتیاز کمتر دارد.

دیگر خبرها

  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • خطر سقوط به دليل مشكل آمادگى بدنى؛ بحران بدنسازی عامل شکست‌های فولاد 
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!
  • بازگشت غول فوتسال آسیا در نیمه دوم | ایران ۵ - ۳ بحرین | حواشی، لحظات حساس و فیلم گلهای مسابقه
  • ۱۹ دقیقه پایانی بازی نیمه تمام اودینزه و رم به پنج شنبه موکول شد