Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@16:36:01 GMT

کشته شدن ۴ غیرنظامی در سوریه بر اثر حمله ارتش ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۶۷۹

کشته شدن ۴ غیرنظامی در سوریه بر اثر حمله ارتش ترکیه

ارتش ترکیه در حمله به یک روستا در استان رقه در شمال سوریه، سه کودک را به همراه پدر خانواده کشت و مادر و دختر خانواده نیز زخمی شدند.

به گزارش مشرق، منابع محلی در شهر «عین عیسی» واقع در شمال استان رقه در نزدیکی مرز ترکیه امروز (چهارشنبه) از کشته شدن چهار عضو یک خانواده در حمله ارتش ترکیه خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، مادر و دختر خانواده نیز زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله در روستای «الصفاویه» در مسیر بزرگراه «ام-۴» در شرق شهر «عین عیسی» رخ داد.

به گفته منابع محلی توپخانه ارتش ترکیه ساعت سه بامداد زمانی که اعضای خانواده در خواب بودند با گلوله باران روستای «الصفاویه» دست به این اقدام زده است. «صالح مسلم» رئیس حزب اتحاد دموکراتیک سوریه در صفحه فیس بوک خود در واکنش به این حادثه، نوشت: «اقدامات وحشیانه ترکیه از هیتلر هم فراتر رفته است.»

با گذشت بیش از ۱۵ ساعت، هنوز مقامات نظامی ترکیه واکنشی به این کشتار نشان نداده‌اند.

ارتش ترکیه در اکتبر سال ۲۰۱۹ در قالب عملیات «چشمه صلح» تلاش کرد تا شهر کرد نشین «عین عیسی» را به اشغال خود در آورد. بخش‌هایی از این شهر اکنون در کنترل شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه و ارتش این کشور قرار دارد، اما بخش‌هایی نیز همچنان در دست شبه‌نظامیان «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو صالح مسلم سوریه نیروهای دموکراتیک سوریه ارتش ترکیه ترکیه ارتش ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله

مقاومت لبنان از کشته و زخمی شدن نیروهای وابسته به تیپ گولانی ارتش اشغالگر در عملیات امروز حزب‌الله خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان در ادامه عملیات‌های خود ضد مواضع اشغالگران صهیونیست امروز با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن نیروهای تیپ گولانی ارتش اسرائیل خبر داد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه خود به این منظور اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن امروز دوشنبه بعد از رصد و پیش بینی دقیق تحرکات نیروهای دشمن تعدادی بمب را در منطقه تل اسماعیل در مجاورت با مرزهای فلسطین اشغالی  هنگام عبور نیروهای تیپ گولانی کار گذاشتند.

بر اساس این بیانیه بعد از رسیدن نیروهای تیپ گولانی ارتش صهیونیستی به مکانی که بمب‌ها کار گذاشته شده بودند، آنها منفجر شدند که منجر به کشته و زخمی شدن این نیروها گشت.

حملات موشکی بامدادی حزب‌الله به سه پایگاه ارتش اسرائیلحزب‌الله سامانه گنبد آهنین اسرائیل را منهدم کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله اسرائیل به ۲ خودرو در لبنان/ ۲ نفر کشته شدند
  • فیلم/حمله پهپاد اسرائیلی به خودروی غیرنظامی در لبنان
  • حمله پهپاد اسرائیلی به خودروی غیرنظامی در لبنان
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • شمار شهدای جنگ غزه به 33هزار و 843 شهید رسید
  • اثبات استفاده اسرائیل از هوش مصنوعی برای کشتار غیرنظامیان
  • کشته‌شدن ۹ غیرنظامی در درگیری‌های سودان
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • سیل در افغانستان / ۳۳ کشته و ۲۷ مجروح