Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@18:49:19 GMT

استقلال با شکست گل گهر به فینال جام حذفی راه یافت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۷۴۲

استقلال با شکست گل گهر به فینال جام حذفی راه یافت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ از چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران تیم های استقلال و گل گهر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی با قضاوت وحید کاظمی به مصاف هم رفتند که در پایان استقلال با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد. 

هر دو کل آبی ها توسط وریا غفوری از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و تک گل گل گهر را نیز امین پورعلی وارد دروازه حسینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه استقلال به فینال جام حذفی راه یافت.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، وریا غفوری(کاپیتان)، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب گل گهر: مهرداد بشاگردی، علیرضا آرتا، آرمین سهرابیان، سید علیرضا ابراهیمی، محمد آقاجان‌پور، میلاد زکی‌پور، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، امین پورعلی، سعید صادقی و یونس شاکری

گلهای بازی:

استقلال: وریا غفوری (۷۴)،(۷۲)

گل گهر: امین پورعلی(۴۵+۲)

کارت زرد:

استقلال: دانشگر (۴۵)

گل گهر: علیرضا علیزاده (۱)، محمد آقاجان پور(۴۵)

کارت قرمز:

استقلال: -

گل گهر: -

مهم ترین اتفاقات بازی:

دقیقه ۱۴: پاس رو به بیرون مهدی قایدی جلوی پای نادری افتاد و نادری با یک ضربه بغل پا توپ را به مدافعان حریف کوبید تا خطرناک‌ترین موقعیت بازی تا به اینجای کار از دست برود.

دقیقه ۲۵: پاس در عمق بازیکنان گل گهر به امین پور علی رسید و او را با حسینی تک‌ به تک کرد اما او قدر این توپ را ندانست و ضربه آرام  او را حسینی دفع کرد.

دقیقه ۴۲: سانتر دقیق میلاد زکی پور از سمت چپ دروازه استقلال روی سر یونس شاکری فرود آمد که ضربه سر او به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه آبی ها به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: داور مسابقه ۳ دقیقه زمان اضافه را برای نیمه اول اعلام کرد.

دقیقه ۴۵+۲: ضربه کاشته گل گهری ها روی دروازه استقلال با مشت اشتباه حسینی همراه شد که این دفع اشتباه حسینی توپ را جلوی پای امین پور علی انداخت و او نیز با یک ضربه حساب شده توپ را وارد دروازه استقلال کرد تا گل گهر با یک گل از حریف پیش بیفتد.

دقیقه ۴۵+۶: وحید کاظمی در سوت خود به نشانه پایان نیمه اول دمید تا استقلال نیمه اول را با شکست پشت سر بگذارد.

شروع نیمه دوم

دقیقه ۴۸: پاس مسعود ریگی به محمد دانشگر و شوت محکم این بازیکن را بشاگردی سنگربان گل گهر به خوبی دفاع کرد و سهرابیان نیز در ادامه توپ را دور کرد.

دقیقه ۷۱: پشت محوله جریمه توپ به آرش رضاوند رسید و او نیز به قصد باز کردن دروازه توپ را به سمت دروازه شلیک کرد که در بین راه به دست مدافع گل گهر برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۷۴: وریا غفوری پنالتی را وارد دروازه گل گهر کرد تا بازی مساوی شود.

دقیقه ۷۹: همکاری فرشید اسماعیلی با سبحان خاقانی، باعث شد خاقانی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد. در ادامه خاقانی با خطای مدافع گل گهر سرنگون شد و داور نیز برای باز دوم نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۸۲: وریا غفوری برای بار دوم از روی نقطه پنالتی توپ را وارد دروازه گل گهر کرد تا استقلال از حریف پیش بیفتد.

دقیقه ۸۵: پاس رو به عقب و عجیب مسعود ریگی به حسینی را یونس شاکری زودتر از گلر آبی ها ربود و در حالیکه این بازیکن با دروازه بان استقلال تک به تک شده بود، محمدحسین مرادمند با حضوری به موقع، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۸۹: یک و دوی خوب وریا غفوری و قایدی و پاس کاپیتان استقلال درون محوطه جریمه به باشوی کوچک رسید ولی ضربه چیپ قایدی را بشاگردی به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۹۰: داور چهارم ۷ دقیقه زمان اضافه برای نیمه دوم را اعلام کرد.

هومن جعفری کد خبر: 1105694 برچسب‌ها استقلال تهران گل گهر سیرجان جام حذفی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران گل گهر سیرجان جام حذفی وارد دروازه نقطه پنالتی وریا غفوری جام حذفی امین پور گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال در لیگ برتر این فصل تنها دروازه بانی است که موفق شده طی۳۶۰ دقیقه و در ۴ دیدار متوالی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

کاپیتان تیم استقلال در هفته‌های هجدهم تا بیست و یکم به ترتیب مقابل تیم‌های سپاهان(۱)، استقلال خوزستان(۲)، پرسپولیس(۳) و هوادار(۴) - در دور برگشت این فصل از رقابت ها - موفق شد در چهار دیدار متوالی دروازه استقلال را بسته نگه دارد و چهار بار کلین شیت پشت سر هم داشته باشد تا ۳۶۰ دقیقه دروازه استقلال را بسته نگه دارد.

این رکورد در حالی برای دروازه بان استقلال به دست آمده که دو دروازه‌بان دیگر ملی پوش کشورمان یعنی علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند هرگز در این فصل موفق به ثبت چنین رکوردی نشدند. علیرضا بیرانوند در این فصل توانست در دو بازی متوالی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد اما این عدد از ۲ هرگز به ۳ دیدار متوالی نرسید. اما حالا امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که تا اینجای فصل در ۳ مسابقه مقابل تیم‌های ذوب آهن، گل گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد در آستانه رسیدن به رکورد سیدحسین حسینی است.

رفیعی که حالا با مصدومیت علیرضا بیرانوند به عنوان گلر فیکس تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر درون دروازه پرسپولیس می‌ایستد تنها سه بار فرصت حضور درون دروازه پرسپولیس در این فصل را پیدا کرده که در هر سه مسابقه ۲۷۰ دقیقه گلی دریافت نکرده است.

در صورت گل نخوردن پرسپولیس در بازی امشب مقابل صنعت نفت آبادان رفیعی می‌تواند به رکورد چهارمین مسابقه پشت سر هم حضور درون دروازه پرسپولیس بدون گل خورده دست پیدا کند. هرچند که بین دو مسابقه اول و دوم یعنی دیدار مقابل ذوب آهن و گل گوهر سیرجان فاصله افتاد اما این بازیکن بیش از این فرصتی برای حضور درون دروازه پرسپولیس را نداشته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)