Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز(چهارشنبه) در دیدار "کایرات ساریبای" مدیر اجرایی دبیرخانه کنفرانس تعامل و اعتماد سازی آسیا (سیکا) با تشکر از تبریک و آرزوی موفقیت وی برای دولت سیزدهم، گفت: ایران فعالیت و پویایی سازمان‌های منطقه‌ای را عامل مهمی در مسیر مقابله با یکجانبه‌گرایی می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور افزود: جمهوری اسلامی ایران، بنا دارد تا به‌طور مؤثر از ظرفیت نهادهای منطقه‌ای و بین‌المللی برای دفاع از حقوق و منافع کشورهای مستقل استفاده کند. 

"کایرات ساریبای" مدیر اجرایی کنفرانس تعامل و اعتماد سازی آسیا "سیکا" نیز در این دیدار با اظهار امیدواری نسبت به تداوم و تقویت نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در سازوکار سیکا برای گسترش صلح و امنیت در منطقه و جهان اظهار داشت: امروز قاره آسیا تاثیر مهمی در مدیریت تحولات جهانی دارد و سازمان سیکا به دنبال تقویت نقش آفرینی کشورهای آسیایی در عرصه بین المللی است.

وی تصریح کرد: محور فعالیت سیکا بر تقویت نقش کشورهای آسیایی در تصمیم گیری برای مسائل این قاره و ممانعت از دخالت کشورهای غیرآسیایی در تحولات این قاره است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایران آسیا حقوق یکجانبه گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی در شاهرود

ایسنا/سمنان مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان شاهرود از تشکیل کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد.

مرتضی نظری امروز (۲۵ فروردین ماه) اظهار کرد: راه‌اندازی این کمیته می‌تواند به حفاظت بهتر از آثار تاریخی این شهرستان کمک کند.

وی با اشاره به بازدید دادستان شهرستان شاهرود از بناهای تاریخی این شهر، افزود: کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان شاهرود پس از این بازدید و با همراهی مسؤولان قضایی شهرستان تشکیل شد.

مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان شاهرود افزود: این کمیته با هدف حفظ حقوق عامه و الزام دستگاه‌های متولی به انجام تکالیف قانونی خود برای حفظ و صیانت از میراث فرهنگی شهرستان بخصوص بناهای تاریخی تشکیل‌ شده است.

نظری گفت: کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شاهرود به ریاست دادستان شهرستان و دبیری مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شاهرود فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را تقویت کرد
  • افزایش ۶۵ درصدی ظرفیت پذیرش دستیاری پزشکی
  • ایران به دنبال توسعه تنش در منطقه نیست
  • برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسرائیل/ حمله شدید نماینده روسیه به کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسرائیل لازم و متناسب بود
  • برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسرائیل/ انتقاد شدید روسیه از استاندارد دوگانه کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسرائیل لازم و متناسب بود
  • ایران و وعده صادق تنبیه رژیم صهیونیستی
  • مدرس UWW در گزینشی آسیایی سوت می‌زند
  • جایگاه منطقه آزاد قصرشیرین را باید بین‌المللی دید
  • کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شاهرود تشکیل شد
  • تشکیل کمیته صیانت و حفظ حقوق عامه در حوزه میراث فرهنگی در شاهرود