Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  روز چهارشنبه ششم مردادماه امسال، خبر واژگونی خودروی ارشا اقدسی، در حین فیلم‌برداری منتشر شد. این بدلکار حرفه ای، در جریان همکاری با یک فیلم سینمایی در لبنان، دچار حادثه شد و به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد. ارشا اقدسی بدلکار ایرانی، اولین مربی بانجی در و اولین مربی تونل باد صبا در ایران است که در چندین فیلم هالیوودی به عنوان بدلکار حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع بدلکاری

در سال ۱۳۸۴، ارشا توانست بورسیه تحصیلی ایتالیا را در رشته تربیت بدنی کسب کند. درست در همین زمان از طریق آگهی دوره‌های بدلکاری با مرحوم پیمان ابدی آشنا شد. او از دانشگاه انصراف داد و به حرفه بدلکاری مشغول شد. ارشا اقدسی بعد از مدتی سرمربی کلاس‌های بدلکاری باشگاه پیمان ابدی شد. 

در ادامه، صحبت ها، ویدئوها و پست های جالب او در فضای مجازی، برای شما گلچین شده است.

من صدای قلبم را دنبال می کنم

ارشا اقدسی، بدلکار مشهور سینما، در اردیبهشت ماه ۹۸ در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار فیلمی از بدلکاری خود و چپ کردن ماشینش نوشت:

هیچکس نمیدونه طول زندگی چقدره؟
ولی اعداد خواسته نا خواسته تو زندگی مهم میشن.
من صدای قلبم رو دنبال میکنم.

پ. ن: هوا خیلی خیلی سرد بود و شرایط برای اماده سازی اصلاً مساعد نبود و نکته‌های خاص خودشو داشت این چپ کردن. من خوشحالم که همیشه مورد‌هایی وجود داره که ذهن منو به چالش میکشه، چون اینجوری وقتی تموم میشه با لبخند میای بیرون نه غرور.

در ادامه ویدئویی از صحنه چپ کردن ماشین توسط ارشا اقدسی آمده است:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی غول چراغ جادوی خودت باش

اقدسی در تیرماه ۹۸ در پست اینستاگرامی خود، ویدئویی نفس‌گیر از پشت صحنه فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد، منتشر کرد و نوشت:

هدف بدون داشتن نقشه فقط یک آرزو.
من نقشه دارم و سخت تلاش میکنم برای اینکه آرزو‌های خودم رو بر آورده کنم.
این تو هستی که آرز‌و هات رو بر آورده میکنی.
غول چراغ جادوی خودت باش.

در ادامه ویدئو صحنه بدلکاری او در فیلم شبی که ماه کامل شد را مشاهده می‌فرمایید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی فکر کردم همه چیز تمام شده و من مرده ام ارشا اقدسی در برنامه خندوانه، از خطرناک ترین لحظه ای که مرگ را با تمام وجود حس کرده بود، سخن گفت. او در رابطه با این موضوع، از همکاری خود با پیمان ابدی در فیلم مخمصه، یاد کرد. در ادامه ویدئو گفتگوی او با با رامبد جوان و توضیح او درباره این سکانس خطرناک را میتوانید مشاهده کنید:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی همکاری ارشا اقدسی و مرحوم پیمان ابدی در صحنه‌ای از فیلم مخمصه

در ادامه ویدئویی از بدلکاری مشترک پیمان ابدی و ارشا اقدسی در فیلم مخمصه مشاهده می‌فرمایید. او به گفته خودش در این سکانس، خطر مرگ را با تمام وجود حس کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی روزی که ارشا، مرد عنکبوتی شد ارشا اقدسی در آبان ماه 98 ، با همراهی مرکز کودکان نیازمند به پیوند مغزاستخوان غیر سرطانی ،  تلاش کرد تا مرد عنکبوتی، شخصیت کارتونی مورد علاقه‌ کودکان را ، مهمان خانه آنها کند. ارشا اقدسی با پوشیدن لباس مرد عنکبوتی، پشت پنجره‌های خانه عماد ظاهر شد و آرزوی کودکان خانه را برآورده کرد. در ادامه فیلمی از  لحظه باشکوه  غافلگیری کودکان نیازمند به پیوند مغزاستخوان غیر سرطانی توسط ارشا اقدسی، میبینید:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دوست ندارم روی تخت بیمارستان بمیرم ارشا اقدسی در مصاحبه ای، اعلام کرده بود: مردن یکی از شیرین ترین لحظه های هر انسان است که متاسفانه یا خوشبختانه، فقط یکبار برایش اتفاق می افتد...   در ادامه صحبت های جالب او را راجع به مرگ بشنوید:    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی وضعیت کنونی ارشا اقدسی

ارشا اقدسی در جریان همکاری با یک فیلم سینمایی خارجی در لبنان در روز چهارشنبه ۶ مرداد دچار سانحه شد. خودروی ارشا اقدسی که به‌عنوان بدلکار در این فیلم حضور داشت، در حین فیلم‌برداری صحنه چپ شدن ماشین، واژگون شد. او درحال حاضر در بیمارستان سن جورج روم بیروت بستری است.

در ادامه ویدئویی از وضعیت فعلی او در بیمارستان مشاهده می کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارشا اقدسی آخرین وضعیت ارشا اقدسی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارشا اقدسی پیمان ابدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت فلسطینی ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، اردوگاه‌های البریج و نصیرات در مرکز نوار غزه هم امروز آماج بمباران هوایی قرار گرفت.

در این حملات دست کم دو فلسطینی به شهادت رسیدند. 

در حمله بامداد امروز صهیونیست‌ها به رفح هم 11 نفر شهید شدند.

منابع محلی حملات به بیمارستان‌های ناصر و شفا را همانند روزهای گذشته شدید گزارش می‌کنند.

درگیری‌های شدیدی هم  میان رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر در اطراف بیمارستان شفا گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • گزارشی از نظر منتقدان درباره آخرین کتاب چاپ شده مارکز
  • (ویدیو) بدلکاری ترسناک تام کروز با پرش واقعی از روی کوه
  • ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت فلسطینی ها
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به بیمارستان ناصر
  • گزارشی از لحظات پایانی بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • گزارش مستند سازمان ملل از نسل‌کشی اسرائیل علیه مردم غزه
  • پیشکسوت محبوب استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • صحبت‌های جالب نامزد‌های انتخابات مجلس که از آخر اول شدند!