Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@03:54:52 GMT

جام حذفی فوتبال| برتری یک نیمه‌ای فولاد مقابل ملوان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۸۹۷

جام حذفی فوتبال| برتری یک نیمه‌ای فولاد مقابل ملوان

نیمه نخست دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی با برتری سرخپوشان خوزستانی به اتمام رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین بازی مرحله نیمه‌ نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور و از ساعت 21 امشب (چهارشنبه) تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با برتری 2 بر صفر فولاد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای فولاد در این نیمه وحید حیدریه در دقیقه 37 و آیاندا پاتوسی در دقیقه 44 موفق به گلزنی شدند.

قضاوت دیدار فولاد خوزستان - ملوان بندرانزلی برعهده کوپال ناظمی است.

در دیگر دیدار این مرحله و پیش از این بازی تیم‌‌های استقلال و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک استقلال به پایان رسید.

جام حذفی فوتبال| استقلال با برتری مقابل گل‌گهر به فینال رسید/ شکست دوباره قلعه‌نویی مقابل مجیدی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال ایران ملوان بندرانزلی فولاد خوزستان جام حذفی فوتبال ایران ملوان بندرانزلی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده روز گذشته در جریان پیروزی سپاهان مقابل ملوان انزلی به دلیل مصدومیت در نیمه اول تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، اما بنابر اعلام پزشک این باشگاه مشکلی برای همراهی طلایی پوشان در دیدار آینده برابر پرسپولیس ندارد.

احمدزاده که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد، انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابق خود خواهد داشت ولی مصدومیت او مقابل ملوان به شکلی بود که گفته می‌شد بعید است بتواند در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر حضور پیدا کند که پزشک سپاهان این موضوع را رد کرد.

پزشک سپاهان عنوان کرده احمدزاده دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن شده که ام‌آر‌آی از او گرفته‌اند و روند درمان را خیلی سریع آغاز نمودند تا بتوانند از این بازیکن در دیدار مقابل پرسپولیس استفاده کنند.

تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی قرار می‌گیرد که بعید است احمدزاده به این مسابقه برسد، اما بنابر تاکید پزشک سپاهان در بازی برابر پرسپولیس می‌تواند به میدان برود.

دیگر خبرها

  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست