Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:23:33 GMT

نجات جان مادر ۳۵ ساله با بالگرد اورژانس ۱۱۵

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۶۹۲۸

نجات جان مادر ۳۵ ساله با بالگرد اورژانس ۱۱۵

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از نجات جان مادر ۳۵ ساله با بالگرد اورژانس ۱۱۵ خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد افزود: امروز ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج، مبنی بر کمک به مادر باردار ۳۵ ساله در منطقه دلی خیار کار لنده که به علت شرایط اورژانسی وضع حمل و صعب العبور بودن مسیر در خواست کمک کرده بود، بلافاصله بالگرد اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵ بر بالین مادر باردار، اقدامات حمایتی برای او انجام، ولی با توجه به شرایط زایمانی، مادر باردار را به سمت بیمارستان امام خمینی دهدشت انتقال دادند. 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه، در پایان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن تشکر از خدمات ارزنده کادر پروازی و تکنسین های اورژانس ۱۱۵، تصریح کرد: مادر باردار با شرایط مطلوب و ایده آل تحویل بیمارستان امام خمینی دهدشت داده شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نجات جان مادر باردار بالگرد اورژانس 115 كهگيلويه و بويراحمد اورژانس ۱۱۵ مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۱۶:۵۳ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور خرمشهر به اهواز، ۲۰ کیلومتری، بلافاصله ۳ تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر شهرستان خرمشهر منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور و عملیات هوایی برای نجات بیمار در نیشابور
  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور