Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی در چارچوب دیداری از مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد  به مصاف هم رفتند.

ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان:

احسان مرادیان، صالح حردانی، موسی کولیبالی، حسین ابراهیمی، محمد زبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی، محمد آبشک، لوسیانو پریرا، سینا شاه عباسی، وحید حیدریه، محمدرضا عباسی

ترکیب تیم فوتبال ملوان بندر انزلی:

رضا حیدری، رسول ناصربخت، مهدی هاشمی نژاد، مهیار زحمتکش، امیرسام نصیری، ارسلان تفضلی، سهیل فداکار، فربد بلوک باشی، وحید فارغ، سبحان پسندیده

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۸: ضربه ایستگاهی خطرناک بازیکنان فولاد با ضربه سر مهاجمان این تیم همراه شد، اما این موقعیت از بالای دروازه تیم ملوان به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۱۷: ضربه سر حیدریه مدافع پیش تاخته فولاد خوزستان با اختلاف کم از کنار دروازه تیم ملوان بندر انزلی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: موقعیت خطرناک تیم فولاد خوزستان که روی ضربه ایستگاهی برای فولادی‌ها ایجاد شد با عملکرد درخشان مدافعان ملوان از دهانه دروازه این تیم دور شد و این فرصت نیز برای فولادی‌ها از بین رفت.

دقیقه ۲۹: حرکت انفرادی و بعد از آن شوت خطرناک لوسیانو پریرا مهاجم فولاد به شکل خطرناکی از بالای دروازه تیم ملوان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: وحید حیدریه روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه موفق شد گل اول این مسابقه را وارد دروازه تیم ملوان بندر انزلی کند.

دقیقه ۴۰:‌ضربه سر خطرناک مهاجم ملوان با اختلافی اندک از کنار دروازه احسان مرادیان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: آیاندا پاتوسی هافبک تیم فولاد روی پاس پریرا با دروازه بان تیم ملوان در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و در انتها توانست در این موقعیت گل دوم تیم فولاد را در این مسابقه وارد دروازه تیم ملوان بندر انزلی کند.

داور برای نیمه اول این مسابقه ۳ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

دقیقه ۲+۴۵:‌شوت هاشمی مهاجم ملوان در آغوش مرادیان دروازه بان فولاد جای گرفت.

نیمه اول این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم فوتبال فولاد خوزستان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید

نکونام و فولاد خوزستان، شاید آخرین فرصت!

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان جام حذفی فوتبال ملوان بندر انزلی ملوان بندر انزلی دروازه تیم ملوان فولاد خوزستان بیرون رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی فولاد و مس در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و در ورزشگاه شهدای فولاد از ساعت ۱۸:۱۰ به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب فولاد: شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، محمدرضا غبیشاوی، محمد علی‌نژاد، محمد عسکری، ابراهیم حصار

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی، سجاد شهباززاده

بازی در نیمه اول متعادل شروع شد و تا ۱۰ دقیقه ابتدایی موقعیتی روی دروازه دو تیم به وجود نیامد؛ در ادامه بازیکنان مس میل هجومی بیشتری داشتند اما فرصت‌های آنها راهی به چهارچوب دروازه فولاد نداشت.

در دقیقه ۲۹ بازیکنان مس حمله‌ای را روی دروازه فولاد ترتیب دادند که با دخالت باهیا این فرصت برای مسی‌ها از بین رفت.

در دقیقه ۳۱، ضربه خطرناک حصار را حامد لک به زیبایی مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه خود شد.

در نهایت این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

کد خبر 6082709

دیگر خبرها

  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • فولاد خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با برتری مقابل شمس آذر
  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام
  • فولاد با ویسی باز هم نبرد/ مس با نویدکیا همچنان در مسیر موفقیت
  • نکونام بی خیال صدر نمی‌شود
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان