Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، وحید کاظمی در دیدار استقلال - گل‌گهر اشتباهات متعددی را داشته است.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره داوری در دیدار استقلال مقابل گل‌گهر اظهار داشت: قضاوت وحید کاظمی در این دیدار پاداش داوری خوبش در هفته پایانی مسابقات لیگ بود و باید بگویم که پاسخ خوبی به کمیته داوران نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول قضاوت خوبی داشت و اخطار دقیقه اولش نشان داد که می‌خواهد بازی را تحت کنترل داشته باشد، ولی در ادامه بازی اینقدر اعتراضات زیاد بود که کاظمی مداوم از کارت‌های زرد استفاده کرد که عمدتاً هم صحیح بود.

وی در مورد خطایی که پیش از به ثمر رسیدن گل گل‌گهر توسط داور اعلام شد، خاطرنشان کرد: گل گل‌گهری‌ها صحیح بود، ولی بازیکنان استقلال اعتراض داشتند. به عقیده من قبل از گل خطایی صورت نگرفت و برخوردی پیش نیامد. داور به اشتباه خطای مدافع استقلال را اعلام کرده است.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان راجع به پنالتی اول استقلال گفت: در این صحنه هم کاظمی به اشتباه اعلام پنالتی کرد، چون دست مدافع گل‌گهر در امتداد بدنش قرار داشت و فضایی را اشغال نکرده بود. درست است که توپ به دستش برخورد کرد، ولی چون فضایی را اشغال نکرده بود اعلام پنالتی اشتباه بود.

سلیمانی ادامه داد: در دقیقه 78 دو اتفاق در محوطه جریمه استقلال و گل‌گهر رخ داد. در محوطه جریمه استقلال که توپ به شانه‌های محمد نادری برخورد کرد و داور به درستی دستور به ادامه بازی داد و پنالتی نبود. بلافاصله بعد از این اتفاق در محوطه جریمه گل‌گهر مدافع این تیم پای مهاجم استقلال را زد و پنالتی به درستی اعلام شد و هیچ شک و شبهه‌ای در این صحنه نبود.

وی گفت: کارت‌های زردی که از سوی داور داده شد، همه درست بود و حتی نیمکت‌های فنی هم اعتراض داشتند که به درستی جریمه شدند. این اتفاق هم در بازی‌ وقفه ایجاد می‌کند و هم داوران را در نقطه مقابل تیم‌ها قرار می‌دهد که وجهه خوبی ندارد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره خطای دقایق پایانی بازی روی سبحان خاقانی که استقلالی‌ها معتقد به پنالتی بودند، خاطرنشان کرد: در دقایق آخر بازی این اتفاق افتاد و تصمیم داور برای ادامه بازی کاملاً صحیح بود./ تسنیم

بیشتر بخوانید:

استقلال ۲ - ۱ گل گهر| صعود آبی ها به فینال جام حذفی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کارشناس داوری فوتبال کشورمان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!

به گزارش "ورزش سه"، ناتینگهام فارست امروز به مصاف اورتون رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد. بازیکنان ناتینگهام فارست اعتقاد داشتند در این دیدار سه ضربه پنالتی به سود آن‌ها اعلام نشده و این باشگاه پس از آن بیانیه‌ای صادر کرد.

اورتون با برد در این بازی و کسب سه امتیاز  از منطقه سقوط فاصله گرفت، اما نکته مهم این بازی اعلام نشدن سه ضربه پنالتی بود که آنتونی تیلور به عنوان داور و تیم VAR آن، این سه پنالتی را اعلام نکردند.

باشگاه ناتینگهام فارست، داور VAR این بازی را طرفدار لوتون تاون نامید و یکپارچگی لیگ برتر را زیر سوال برد. در این توییت آمده است:«سه تصمیم بسیار ضعیف -سه پنالتی اعلام نشد- که ما به سادگی نمی‌توانیم آن‌ها را بپذیریم. ما قبل از بازی به کمیته داوران هشدار دادیم که داور VAR طرفدار لوتون است اما آنها او را تغییر ندادند. صبر ما چندین بار آزمایش شده است. باشگاه ناتینگهام فارست اکنون گزینه‌های خود را بررسی خواهد کرد."

به نظر می‌رسد تصمیمات این بازی می‌تواند در رقابت بین تیم‌های پایین جدول لیگ تاثیر زیادی داشته باشد. اکنون اورتون اکنون 5 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و لوتون تاون با یک بازی کمتر،  در رده هجدهم قرار دارد و چهار امتیاز از ناتینگهام فارست بیشتر دارد.

دیگر خبرها

  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم