Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ما باید بدانند فصل این مسئله گذشته که بتوانند در نقطه‌ای منافع یا نیرو‌های ما را تهدید کنند، اما با عکس‌العملی مواجه نشوند.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهرامروز (چهارشنبه) به منظوربازدید از روند آمادگی‌های دفاعی و رزمی یگان‌های نیروی دریایی سپاه مستقر در سواحل نیلگون خلیج فارس و تنگه راهبردی هرمز به جنوب کشور سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر سلامی در حاشیه این بازدید با اشاره به لفاظی‌های اخیر صهیونیست‌ها علیه ایران اسلامی گفت: دشمنانی که این روز‌ها در مورد نظام مقدس جمهوری اسلامی با الفاظ تهدید آمیز صحبت می‌کنند؛ به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی باید به این درک از واقعیت قدرت تهاجمی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران و سپاه برسند که در سیاست‌ها و راهبرد‌های دفاعی ما هیچ گونه عملی، از هیچ دشمنی، در هیچ نقطه‌ای با هیچ مقیاسی نیست که قابل تحمل باشد و ما را وادار به واکنش‌های سرسختانه و قاطعانه نکند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه قدرت دفاعی و تهاجمی ما برای واکنش‌های سخت به هر دشمنی کاملاً آماده است، اظهار کرد: ما برای هر سناریویی آمادگی داریم و همان‌گونه که امروز بخشی از این آمادگی‌ها در کرانه‌های خلیج نیلگون همیشه فارس مشاهده شد؛ این آمادگی‌ها در عرصه‌های مختلف قدرت دفاعی ما وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه این روز‌ها به همه اجزای قدرت خود سر می‌زنیم، تصریح کرد:امروز سامانه‌های موشکی، پدافندی، قدرت‌های دریایی و پهپادی و نیرو‌های زمینی ما در سطحی از آمادگی‌های فوق العاده به سر می‌برند که می‌توانند هر تهدیدی را با هر مقیاسی، در هر نقطه‌ای پاسخ دهند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه اگر ناامنی وجود دارد؛ ریشه در سیاست‌های تجاوزکارانه دشمنان ما دارد گفت: دشمنان ما باید بدانند فصل این مسئله گذشته که بتوانند در نقطه‌ای منافع یا نیرو‌های ما را تهدید کنند، اما با عکس‌العملی مواجه نشوند.

سرلشکر سلامی در پایان با تاکید بر اینکه پیام ما نه یک پیام دیپلماتیک بلکه پیامی میدانی است و ما در میدان صحبت می‌کنیم، گفت: کسانی که با ادبیات تهدید آمیز علیه ما صحبت می‌کنند _از جمله نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سایر مقامات این رژیم _متوجه پیامد‌های خطرناک حرف‌هایی که می‌زنند باشند و در محاسبات شان دقت لازم را به عمل آورند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: فرمانده کل سپاه: تا رفع کامل مشکل کنار مردم خوزستان هستیم

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاه پاسداران سردار سلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه پاسداران سردار سلامی فرمانده کل سپاه سرلشکر سلامی آمادگی ها نقطه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی ویکی از مهمترین موضوعاتی است که موجب استحکام خانواده و جامعه می‌ شود و از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش گفت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.

امام جمعه کیش افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.

وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

علیرضا بی نیاز
امام جمعه جزیره کیش

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • تبادل ظرفیت‌های متقابل زمینه تأمین منافع و افزایش قدرت ایران و پاکستان است
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است