Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:33:43 GMT

روایتی از آغاز بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۷۹۰۲

روایتی از آغاز بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتسال

بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از امروز آغاز شد.

به گزارش ورزش سه، فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال امروز با دیدار دو تیم مس سونگون ورزقان و زندی بتن کلاردشت شروع شد. افتتاحیه لیگ برتر در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد. اکنون به اولین روز فصل جدید که مصاف قهرمان های فصل قبل لیگ برتر و لیگ یک بود، خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ربانی که جابری پاره کرد خبر از شروع لیگ داد

 

تبریز نقطه آغاز بود جایی که کاپ قهرمانی چهار فصل است در آن شهر جا خوش کرده و سرپرست سازمان لیگ فوتسال برای افتتاحیه به سالن پورشریفی آمد تا خود آغازگر و نظارگر فصل جدید باشد. آرش جابری ربان قرمزی که تدارک دیده شده بود را پاره کرد تا خبر از شروع دهد.


شمارشِ معکوس؛ همگی به صف

 

یک سوی زمین زرد و آن سوی دیگر نارنجی شد و بازیکنان در زمین برای مراسم آغازین صف کشیدند. فوتسالی ها لحظه شماری می کردند تا از لیگ جدید رونمایی شود. دو تیم را نگاه کنیم به مهره های نام آشنایی برخواهیم خورد و کاپیتان ها با تجربه های لیگ هستند و آمدند برای شروعی دوباره.

 

به نام خدا و گل؛ گلی که سارانی نقاشی کرد

 

فقط چند ثانیه برای نقاشیِ نخستین گل این دوره لیگ برتر کافی بود، اولین توپی که در بیست و سومین دوره از خط دروازه عبور کرد توسط رحمان سارانی وارد دروازه مس سونگون ورزقان شد. کلاردشتی ها همان اول خط و نشان کشیدند و از تبریزی ها پیش افتادند.

 


تا کاپیتان فخیم است؛ غمی نیست!

 

در حالی که مس سونگون از زندی بتن عقب بود این کاپیتان لاله های نارنجی بود منجی آن ها شد و فهماند تا فخیم است غمی نیست! او با یک شوت زیبا دروازه زندی بتن را باز کرد تا اجازه ندهد تیمش با باخت به رختکن برود. گل تساوی فخیم جان تازه ای به مس بخشید ولی در نهایت، نیمه اول با همان تساوی به پایان رسید.

 

گلِ بازیکنِ سابق نزدیک بود گران تمام شود

 

در نیمه دوم درحالی که بازی با برتری سه بر دو مس دنبال می شد تا اینکه مهدی دهقان نژاد که فصل گذشته همراه مس سونگون قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده بود دروازه تیم سابقش را باز کرد. گلزنی او چیزی نمانده بود تا برای میزبان گران تمام شود و نارنجی پوشان برای کسب سه امتیاز به دردسر افتادند.

 


تجربه؛ پیروز دیدار افتتاحیه

 

زندی بتن کلاردشت که اولین بازی لیگ برتری خود را تجربه می کرد عملکرد قابل قبول برابر یکی از بهترین تیم های آسیا به نمایش گذاشت اما تجربه بالای تیم میزبان کار دست شاگردان مجید رئیسی داد. تنها 47 ثانیه مانده بود تا تقسیم امتیازات ولی برای چهارمین بار توپ را وارد دروازه مهمان کردند تا پیروز دیدار شوند.


سکوهای خالی؛ حکایتی تکراری

 

فصل گذشته بازی ها بدون حضور تماشاگر برگزار شد و این فصل نیز جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همانند سال قبل از حضور هواداران خبری نیست. اما اگر شاهد حضور تماشاگر در بازی امروز بودیم بدون شک این دیدار تماشایی بیشتر در دل می نشست. سکو های خالی همچنان در ذوق می زنند.

 

 

به قلم: اسماعیل بابائی دوست 
عکس: امیرعباس دانیالی

فوتسال لیگ برتر فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال مس سونگون زندی بتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی

اورتون و لیورپول در چارچوب دربی مرسی‌ساید به مصاف هم می‌روند. 

طرفداری | اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. در حالی که شاگردان یورگن کلوپ به دنبال ادامه کورس قهرمانی لیگ برتر هستند، تافی‌ها برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند. 

اطلاعات بازی اورتون و لیورپول  بستر مسابقه: معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 (24 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه گودیسون پارک داوران: اندی مدلی (داور اصلی) - دیوید کوت (داور وار) ترکیب ابتدایی اورتون و لیورپول اورتون در حال تکمیل لیورپول (3-3-4): آلیسون | آرنولد، کوانته، فن دایک، رابرتسون | سوبوسلای، مک‌آلیستر، جونز | صلاح، نونیز، دیاز

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • کویت، سومین حریف تیم ملی فوتسال ایران