Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد که رئال مادرید نهایتا با دریافت ۱۵ میلیون یورو به جدایی ایسکو رضایت خواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کوریره دلو اسپورت گزارش داده که رئال مادرید به دنبال خلاص شدن از دست هافبک اسپانیایی است. ایسکو از سال 2013 در لوس بلانکوس حضور دارد و دستمزد 6 میلیون یورویی این بازیکن باعث شده که باشگاه اسپانیایی به دنبال فروش او در نقل و انتقالات تابستانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما طی هفته های گذشته گزارش ها حاکی از آن بوده که باشگاه میلان از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن ایسکو برخوردار است. با این حال حقوق درخواستی ستاره اسپانیایی همچنان یک معضل برای روسونری در راه به خدمت گرفتن این بازیکن محسوب می شود.

در همین حال کوریره دلو اسپورت گزارش داده که رئال مادرید مشتاق است که این بازیکن را یک سال قبل از پایان قراردادش به فروش برساند و حتی آنها از مواضع خود در رابطه با قیمت 20 میلیون یورویی ایسکو کوتاه آمده اند و حاضرند که با دریافت 15 میلیون یورو رضایت خود را برای جدایی این بازیکن صادر کنند.

گفتنی است که ایسکو در مدت زمان حضور خود در رئال مادرید 336 بازی برای این تیم انجام داده و چهار جام قهرمانی چمپیونزلیگ، دو قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی کوپا دل ری به دست آورده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایسکو فوتبال رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی این مسابقات روشن شود. 

شاگردان پپ گواردیولا در بازی رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تساوی 3-3 برابر تیم میزبان متوقف شدند و حالا به دنبال استفاده از این فرصت و امتیاز میزبانی هستند که بتوانند بار دیگر در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان حضور داشته باشند و به تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی ادامه دهند.

گواردیول که یکی از گل‌های تیمش را در بازی رفت به ثمر رساند در آستانه این بازی حساس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما قراراست برابر رئال مادرید قرار بگیریم که پادشاه فوتبال اروپا است اما اگر از من بپرسید، باید به شما بگویم که ما هیچ ترس و هراسی از این بازی مقابل آنها نداریم. 

اگر شما از تلاش کردن و انجام دادن کاری بترسید، بهتر است که به تماشا کردنش از تلویزیون ادامه دهید. ما می‌خواهیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا باشیم. اگر می‌خواهید به این هدف برسید، باید رئال مادرید را شکست دهید.»

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • مسیِ ترک تبار از رئال مادرید جدا می‌شود
  • تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد
  • معرفی 5 فوتبالیست گران قیمت رئال مادرید
  • ادعای داغ در ایتالیا؛ ملاقات میلان با لوپتگی برای جانشینی پیولی
  • اعلام آمادگی رئال مادرید برای تمدید قرارداد ناچو
  • ناامیدی ستاره رئال: وقت جدایی رسیده است