Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت : اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر و در آن عنوان شده که چند نفر مسلح به قصد سرقت وارد منزلی در شهرک فرهنگیان فاز۲ کرمانشاه شده اند.

او گفت : در بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این کلیپ که در نهایت با ناکامی سارقان در اجرای نقشه سرقت همراه است متعلق به کرمانشاه نبوده و مربوط به یکی از استان‌های همجوار می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آمویی با انتقاد از انتشار چنین کلیپ‌هایی در فضای مجازی افزود: این تصاویر فارغ از اینکه در کدام استان رخ داده تنها به گسترش ناامنی در جامعه منجر می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه، افزود: شهروندان بهتر است به جای انتشار چنین کلیپ‌های در فضای مجازی قبل از همه پلیس را در جریان بگذارند تا اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان پیش از آنکه فرصت فرار برای آن‌ها فراهم شود صورت گیرد.

سارقان مسلح تلفن همراه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود گفت: سارقان مسلح تلفن همراه این شهرستان دستگیر شدند.

هوشنگ مبارکی گفت: پس از وقوع یک مورد سرقت مسلحانه در جاده سلامت جوانرود در روز هفتم مرداد امسال رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این سرقت سه سارق که مسلح به یک قبضه سلاح کلت بودند، اقدام به سرقت چهار دستگاه گوشی تلفن همراه و مقداری وجه نقد از سه شهروند جوانرودی که در حال پیاده‌روی بودند، کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود گفت: به دنبال این حادثه تیم‌هایی از پلیس آگاهی و امنیت عمومی جوانرود تحقیقات همه جانبه خود را آغاز و با انجام کار‌های اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی هر سه سارق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

مبارکی افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها اتهامات را انکار کرده، اما در نهایت لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب سرقت مسلحانه در جاده سلامت جوانرود اعتراف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی‌های صورت گرفته از مخفیگاه سارقان یک قبضه کلت به همراه ۹ عدد فشنگ کشف شد، افزود: سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود گفت: پلیس به عنوان حافظ امنیت اجتماعی به چنین مجرمانی اجازه عرض اندام و نا امن کردن فضای شهر و جامعه را نمی‌دهد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی‌پور گودرزی گفت: مأموران گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان فداییان اسلام تهران بودند که به یک دستگاه خودرو تیبا با دو سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی خود را در این زمینه آغاز کردند. آنان در نخستین گام اقدام به استعلام پلاک خودرو کرده و در جریان آن متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۸ نواب را دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقتی است.

وی ادامه داد: در همین راستا کارآگاهان برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شده و دستور توقف آن را صادر کردند، اما متهم پس از مشاهده پلیس با ماشین به صورت خطرناک و خلاف جهت حرکت خودروها پا به فرار گذاشته و وارد بزرگراه بعثت شد. کارآگاهان نیز در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده و با اجرای طرح مهار، در نهایت خودروی مذکور را که در حین فرار با یک دستگاه خودروی نیسان برخورد کرده بود، متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یکی از متهمان با سوءاستفاده از تاریکی هوا فرار کرد اما همدستش بازداشت شد، گفت: این فرد به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد که این افراد جزو سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که پیش از این نیز بارها دستگیر و روانه زندان شده‌اند. همچنین این فرد اعتراف کرد که قصد سرقت خودرویی دیگر در جنوب تهران را داشتند که دستگیر شدند. این فرد همچنین به چند مورد سرقت به‌عنف دیگر از جمله سرقت گوشواره از زنی جوان نیز اعتراف کرد.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین همدست دیگر این فرد نیز مورد شناسایی قرار گرفته و به زودی دستگیر خواهد شد.

کد خبر 6084593

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان
  • دستگیری باند چهار نفره منازل مسکونی در لنجان