Web Analytics Made Easy - Statcounter

 داود شهرکی رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  تیرماه سال‌ امسال  در قالب انجام گشت‌های مشترک بازرسی تعداد ۳۶۵ گشت نظارتی انجام که منجر به تشکیل ۱۹۴ پرونده تخلف با مجموع ارزش بالغ بر ۱۱۷ میلیون ریال شده است.

وی ادامه داد: در این مدت گشت‌های مشترک نظارتی با هدف نظارت بر واحد‌های مرغ فروشی، سوپر مارکت، ماهی فروشی، نانوایی، پوشاک، قنادی، میوه فروشی، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، کیف و کفش، آرایشگران، خشکشویی، داروخانه، لوازم خانگی، کالای پزشکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، خواروبار فروشان، فروش مرغ زنده، تعویض روغن، کالای دخانی، گاز مایع، فرآورده‌های نفتی و‌کوره آجرپزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرکی خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک اعلام شده با حضور نمایندگان دادستانی، اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، علوم‌پزشکی، اداره کل استاندارد، فرمانداری، اماکن، کالای قاچاق نیروی انتظامی، شرکت نفت، دام پزشکی، میراث فرهنگی، تاکسیرانی و شهرداری انجام شده است.

این مقام مسئول در پایان اعلام داشت: هم استانی‌های شریف در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از سمت واحد‌های صنفی مراتب را جهت رسیدگی از روش‌های تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴ و مراجعه به وب سایت www.۱۲۴.ir گزارش نمایند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن تخلفات صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰۳ پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، موسی ادیب فر افزود: در سال گذشته تعداد ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که از این تعداد ۱۳۵۹ پرونده مربوط به مردان و ۴۶ مورد زنان بود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۸ هزار و ۷۷پ رونده نزاع در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که ۷۷۵۰پ رونده برای زنان و ۲۰ هزار و ۳۲۷پ رونده مربوط به مردان است.

ادیب فر با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۱۳ هزارو ۴۰۸پ رونده مربوط به تصادفات جرحی در پزشکی قانونی استان تشکیل شد، یاد آور شد: همچنین در این مدت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه توسط پزشکی قانونی استان انجام و تشکیل پرونده شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۳۲۷ مورد مجوز سقط جنین توسط پزشکی قانونی استان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته برای ۱۹۱۵ مرد و ۵۰۸ زن مجوز دفن صادر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی تصریح‌کرد: در سال گذشته ۶۲ مورد مجوز فوت ناشی از سوختگی، ۴۲ مورد مجوز فوت ناشی از غرق شدگی، ۴۲ مجوز فوت ناشی از سرمازدگی، ۱۲ مورد مجوز فوت ناشی از برق گرفتگی و ۴۰۹ مورد مجوز برای مرگ‌های طبیعی که بر اثر بیماری صورت گرفته، توسط پزشکی قانونی استان صادر شده است.

کد خبر 6083868

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی
  • تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان
  • تشکیل هزار و ۴۰۳ پرونده حوادث کار در آذربایجان‌غربی
  • ۱۴۰۳ پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • آغاز طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا‌های اساسی در لرستان
  • تشکیل ۱۴۰۳ پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌غربی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ۵ معدن تولید شن و ماسه غیر استاندارد در زرند