Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این قسمت به سراغ مصطفی حسین خانی، کشتی گیر ایرانی در المپیک توکیو می رویم.

مصطفی حسین خانی، کشتیگیر آزادکار ایران در مسابقات المپیک 2020 توکیو، متولد 7 فروردین 1368 است. حسین خانی 33 ساله، سابقه حضور در مسابقات مختلف جهانی و آسیایی را در کارنامه دارد و یکی از باتجربه ترین ورزشکاران ایران است.

نگاهی به عملکرد مصطفی حسین خانی

سال 2010:

حسین خانی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد که پس از شکست برابر حریفش، راهی شانس مجدد شد اما در آنجا نیز شکست خورد و موفق به کسب مدال برنز نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال 2011:

یک بار دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا مصطفی حسین خانی برابر حریفش شکست خورد و حذف شد.

سال 2014:

مصطفی حسین خانی در وزن 70 کیلوگرم قهرمانی آسیا شرکت کرد که به فینال رسید و پس از اینکه حریفش روی تشک حاضر نشد، مدال طلا را کسب کرد.

مصطفی حسین خانی در این سال در مسابقات قهرماین جهان نیز شرکت کرد که در مرحله یک چهارم نهایی شکست خورد و حذف شد.

مصطفی حسین خانی در بازی های آسیایی اینچئون شرکت کرد که در دور دوم برابر حریفش شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

سال 2016:

در مسابقات قهرمانی آسیا حسین خانی تا فینال رفت و به دلیل مصدومیت حریفش بدون برگزاری مسابقه، قهرمان شد.

حسین خانی در سال 2016 در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرد که در نهایت به مدال برنز رسید.

سال 2017:

مصطفی حسین خانی در این سال در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت کرد که در نهایت به فینال راه پیدا کرد و موفق شد که مدال طلا را کسب کند.

وی در این سال در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرد که موفق به صعود به نیمه نهایی نشد و از دور مسابقات کنار رفت.

سال 2018:

حسین خانی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد که به مدال برنز این رقابت ها رسید.

او جزئی از کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا بود که در نهایت در شانس مجدد دست حسین خانی از مدال کوتاه ماند.

حسین خانی در قهرمانی جهان شرکت کرد که که مقابل جردن باروز آمریکایی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

سال 2020:

حسین خانی در این سال در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد که در دیدار رده بندی حریف مغول خود را شکست داد و سوم شد.

سال 2021:

حسین خانی در قهرمانی آسیا شرکت کرد که موفق شد راهی فینال شود اما در فینال شکست خورد و به مدال نقره رسید.

المپیک 2020 توکیو

مصطفی حسین خانی در المپیک توکیو باید در وزن 74 کیلوگرم برای ایران مسابقه می دهد. او در این بازی به قرعه سختی برخورد کرده است و در دور اول باید با کایل داک آمریکایی کشتی بگیرد.

به نظر می رسد که روز سختی در انتظار کشتی گیر ایران باشد و باید دید که از این رقابت با چه نتیجی بیرون می آید.

 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: بعد از استراماچونی استقلال را به من دادند، قبول نکردم؛ هشدار داده بودم استراماچونی ایرانی نیست! فن زیبای کُنده از حسن یزدانی و کسب 4 امتیاز در ثانیه های پایانی کشتی مقابل حریف روس در نیمه نهایی کشتی آزاد المپیک / فیلم رکوردشکنی لاشا تالاخادزه؛ غول گرجستانی وزنه 265 کیلویی را مهار کرد / فیلم واکنش جردن باروز به فینال قرن میان حسن یزدانی و دیوید تیلور گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمانی آسیا شرکت مسابقات قهرمانی آسیا مصطفی حسین خانی شکست خورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگار مهر درخصوص آخرین روند برگزاری انتخابات و موضوع بررسی صلاحیت نامزدها گفت: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ پایان نام نویسی از کاندیدها بود و حداقل ۲ تا ۳ ماه زمان برای نهایی شدن تایید صلاحیت ها نیاز است.

معتمدی ادامه داد: البته با توجه به اینکه کمیسیون تطبیق در وزارت ورزش شکل می‌گیرد فرآیند بررسی صلاحیت مدیریتی افراد سریعتر اتفاق افتاده است اما هنوز به صورت رسمی نامه‌ای برای ما در رابطه با اعلام اسامی افراد تایید و یا رد صلاحیت شده ارسال نشده است.

وی افزود: ولی با توجه به اینکه برای ما مهم است که ورزشکاران المپیکی ما در این بین لطمه نخورند علاقه‌مندیم هر چه سریعتر تکلیف ریاست فدراسیون مشخص شود. برگزاری انتخابات فدراسیونها نیازمند دو شرط اصلی است ابتدا باید تایید صلاحیت ها را داشته باشیم که تا این لحظه چیزی به ما ابلاغ نشده است. برگزاری جلسه هیات رییسه نیز شرط دوم است که بر اساس آیین نامه ۴۵ روز پس از تایید هیات رییسه امکان برگزاری دارد. بر این اساس در خوشبینانه ترین حالت مجمع انتخاباتی فدراسیون اواخر خردادماه برگزار خواهد شد.

معتمدی در ادامه درخصوص دلیل غیبت حسین رسولی در دیدار حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ملی‌پوشانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؛ گفت: دلیل این اتفاق فقط مربوط به زمان برگزاری جلسه بود. هیچ اختلافی بین فدارسیون دوومیدانی و حسین رسولی وجود ندارد. همه ملی پوشان برای ما عزیز و محترم هستند و تلاش می کنیم نیازهای آنها را برای حضور هر چه موفق تر در مسابقات پیش رو تامین کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اضافه کرد: روز چهارشنبه نیز با همین ملی پوشان به همراه مربی آنها جلسه‌ای خواهیم داشت تا در جریان برنامه‌هایی که برای کسب سهمیه المپیک دارند قرار بگیریم. ما سعی می کنیم ورزشکاران مشکل خاصی در اجرای برنامه‌ها و اعزام به مسابقات مورد نظرشان نداشته باشند، اما در کنار این انتظار داریم ملی پوشان هم با توجه به اینکه یک الگوی اخلاقی در جامعه به شمار می‌روند اگر نقدی دارند ابتدا آن را با خود فدارسیون در میان بگذارند. این تعامل دو طرفه قطعا به سود همه ما خواهد بود.

کد خبر 6084626

دیگر خبرها

  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست