Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در ۲۴ ساعت گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۸۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۱۵۳ نفر نیز در این مدت، بستری شدند.

با احتساب این تعداد بستری‌ها، کل بیماران بستری در سطح بیمارستان‌های استان قزوین به ۶۴۸ نفر رسید، ۸۸ نفر از بیماران نیز در این مدت از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ۲۴ساعت گذشته تعداد بیماران بدحال و متصل به دستگاه‌های کمک تنفسی ۳۵ نفر بوده است و ۱ نفر از هم استانی‌ها نیز با علائم قطعی کرونا جان خود را از دست داد.

گفتنی است با اضافه شدن، فوتی‌های جدید، تعداد کل فوتی‌های استان قزوین از ابتدای شیوع کرونا به هزار و ۹۰۴ نفر رسید و تعداد کل بستری‌ها نیز در این مدت ۲۹ هزار و ۷۶۱ نفر بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین آمار کرونا در قزوین دانشگاه علوم پزشکی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اهدای عضو سال‌جاری کرمانشاه جان ۳ بیمار را نجات داد

مسئول بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از ثبت نخستین اهدای عضو امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، بهنام روندی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین _ در جمع خبرنگاران از ثبت نخستین اهدای عضو امسال در استان به‌نام «سهیل ممدوح» خبر داد و اظهار کرد: سهیل ممدوح جوان ۳۵ ساله کرمانشاهی که به علت تصادف دچار مرگ مغزی شده بود که با رضایت خانواده برای اهدای عضو، جان چندین بیمار را نجات داد.

وی افزود: کبد و ۲ کلیه این جوان مرگ‌مغزی شده به سه بیمار نیازمند اهدا شد و از بافت و نسوج بدن این مرحوم نیز پس از فرآوری برای دیگر بیماران نیازمند استفاده خواهد شد.

مسئول بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان آمار اهدای عضو سال گذشته در استان کرمانشاه را ۹ مورد عنوان کرد و گفت: اهدای عضو نماد فداکاری و ایثار خانواده‌ها برای نجات جان بیماران است، ترویج این فرهنگ نیازمند فرهنگ‌سازی است.

کد خبر 744885

دیگر خبرها

  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • نخستین اهدای عضو سال‌جاری کرمانشاه جان ۳ بیمار را نجات داد
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از حجم پا تشخیص می‌دهد
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق حجم پا تشخیص می‌دهد
  • صرفه‌جویی ناشی از تاثیر «پیگیری بیمار» بر شاخص‌های «بستری مجدد» بررسی می‌شود
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان برای اولین بار انجام شد
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • «درد» چگونه درمان می‌شود؟