Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای باقیمانده از دور رفت دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 برگزار شد. به مرور نتایج امشب (چهارشنبه) این رقابت ها می پردازیم:

اسپارتاک مسکو روسیه 0-2 بنفیکا فرانس واروش مجارستان 2-0 اسلاویا پراگ جمهوری چک دینامو زاگرب کرواسی 1-1 لژیا ورشو لهستان

تیم های برنده این مرحله در مجموع دو بازی رفت برگشت به دور نهایی پلی آف صعود می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بخوانید: نتایج دیدارهای رفت دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا 2021/22؛ شکست رنجرز و پیروزی موناکو

 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: بعد از استراماچونی استقلال را به من دادند، قبول نکردم؛ هشدار داده بودم استراماچونی ایرانی نیست! فن زیبای کُنده از حسن یزدانی و کسب 4 امتیاز در ثانیه های پایانی کشتی مقابل حریف روس در نیمه نهایی کشتی آزاد المپیک / فیلم رکوردشکنی لاشا تالاخادزه؛ غول گرجستانی وزنه 265 کیلویی را مهار کرد / فیلم واکنش جردن باروز به فینال قرن میان حسن یزدانی و دیوید تیلور گریلیش در آستانه پیوستن به منچسترسیتی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا ۳ بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون ۴ دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه ۵۶ وارد دروازه بولونیا کرد.

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب ۲ امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

کد خبر 846534 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • برتری 3-1 اینتر مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2010/4/20) / فیلم
  • می‌خواهم بایستم؛ داستان مردی که با صعود دورتموند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به زندگی بازگشت
  • لیگ پرمدعای انگلیس؛ باشگاه پرهزینه و بزرگ کجا هستند؟
  • واکنش های برتر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 / فیلم
  • پاس گل های برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 / فیلم