Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@04:00:32 GMT

فعالیت دوره پنجم شورای شهر قم پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۸۱۲۳

فعالیت دوره پنجم شورای شهر قم پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم که با حضور برخی مدیران مدیریت شهری و همچنین اعضای دوره‌های قبلی شوراهای اسلامی شهر مقدس قم در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، رؤسای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر مقدس قم به بیان گزارشی از عملکرد چهار ساله خود پرداختند.

همچنین نایب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم نیز در این مراسم به اشاره به حضور حدود 15 ساله خود در شورای اسلامی شهر و عدم حضور در دوره ششم این شورا، به ارتقای شاخص‌های توسعه شهری در قم و در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: نمای شهری قم در سال‌های اخیر به وضوح تغییر کرده و این تغییر به صورت محسوس دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن بختیاری افزود: باید گفت عرصه فضای سبز قم در سال‌های اخیر شکوفایی قابل توجهی را تجربه کرده است که این امر می‌تواند نشاط اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

وی همچنین از نمایندگان مردم در دوره ششم شورای اسلامی شهر مقدس قم خواست تا فرصت خدمت به مردم با مغتنم شمارند و با وفاق و همدلی در هدف‌گذاری، قوت بیشتری را در عملکرد خود و خدمت به مردم تحقق بخشند.

و اما باسابقه ترین عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم نیز در سخنانی ضمن حلالیت از همه مردم و مسؤولان در پایان دوره مسؤولیت خود  تصریح کرد: باید دانست که شورای عالی استان هم نقش ویژه ای در عملکرد شورای اسلامی شهر ایفا می‌کند و از این رو لازم است تا نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مقدس قم نیز به این موضوع توجه داشته باشند.

حجت الاسلام سید محمد آتش زر که سابقه حضور در همه دوره‌های شورای اسلامی شهر مقدس قم را در کارنامه دارد در عین حال از شهردار قم خواست تا موضوع دارالسلام قم و به ثمر رساندن آن را به صورت ویژه در دستور کار خود داشته باشد.

همچنین در این مراسم فیلمی کوتاه از عملکرد 6 ساله شهرداری قم به نمایش درآمد که در آن به صورت گذرا به سه سرفصل فنی و عمرانی، خدمات شهری و همچنین حوزه فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اشاره شده بود.

طراحی و اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح، راه اندازی باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افتتاح باغ پرندگان، بهره برداری از هشت پروژه فرهنگی ورزشی در مناطق هشت گانه شهری قم، راه اندازی خط بازیابی پسماند تر به ظرفیت 300 تن در سال، افزایش ایستگاه‌های آتش نشانی از 16 به 24 مورد و همچنین برگزاری بیش از 40 پویش شهروندی در این گزارش به نمایش درآمد که البته اصل این گزارش تصویری، 55 ساعت و در 14 سرفصل مدیریت شهری است.

انتهای پیام/2258

 

منبع: فارس

کلیدواژه: قم مدیریت شهری دفاع مقدس شورای شهر شورای اسلامی شهر مقدس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه فعالیت‌ها در خوی باید پیوست فرهنگی رسانه‌ای داشته باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،کریم علی نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان خوی افزود: جریان سازی فرمان مقام معظم رهبری در رابطه با شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» با ایجاد بسترهای لازم و بهره مندی از ظرفیت های مردم نهاد باید در دستور کار باشد.

وی اضافه کرد: ظرفیت نخبگان و رسانه های محلی بستری برای پیشرفت و حرکت در مسیر توسعه خواهد بو که از این ظرفیت باید به نحو مطلوب بهره برد.

وی اظهار کرد: استفاده از ایده ها، خلاقیت ها و توان و ظرفیت های مردم نهاد با استفاده از ساز و کارهای لازم به احسن وجه باید در این شهرستان مورد توجه نهادها باشد.

فرماندار خوی ظرفیت های این شهرستان از لحاظ نیروی انسانی و منابع بسیار قابل توجه دانست و ادامه داد: مرز مشترک، کشاورزی و صنایع در شهرستان ظرفیت هایی هستند که می توان با همدلی، از آنها استفاده کرده و اتفاقات خوب و نوید بخشی را رقم زد.

علی نژاد گفت: همکاری ها با دفتر نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی جهت تسهیل و تسریع شرایط برای رونق تولید به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

وی روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در راستای اتمام طرح های نیمه تمام را راهگشا خواهد بود، افزود: باید مصوبات سفر رییس جمهور و استاندار به شهرستان تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری شود.

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • مدیریت شهری همدان از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ مترو مشهد تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • دربی ایرانی‌ها به سود یاران حاج صفی
  • نوسازی ۲۰۰ هزار واحد فرسوده در کشور تا پایان سال با مشارکت‌های مردمی
  • ناامید کردن مردم از مدیریت شهری کار پسندیده‌ای نیست
  • همه فعالیت‌ها در خوی باید پیوست فرهنگی رسانه‌ای داشته باشد
  • مدیریت شهری ارتباط و تعاملات خود را با سازمان‌های مردم‌نهاد گسترش دهد