Web Analytics Made Easy - Statcounter

صلیب سرخ لبنان از انتقال ۱۳ زخمی به بیمارستان‌ها و مداوای سرپایی ۷۱ نفر در جریان تظاهرات دیروز لبنان به مناسبت اولین سالگرد انفجار بندر بیروت خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، صلیب سرخ لبنان در صفحه توئیتر خود نوشت که 13 نفر از شرکت کنندگان لبنانی که دیروز در جریان تظاهرات به مناسبت اولین سالگرد انفجار بندر بیروت زخمی شده بودند، به بیمارستان‌های مختلف کشور انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه توئیت صلیب سرخ لبنان آمده که 21 خودروی امدادرسانی و 100 امدادرسان برای کمک به مجروحان تظاهرات دیروز بیروت اقدام کردند.

صلیب سرخ لبنان تأکید کرد که 71 نفر از زخمی‌ها نیز سرپایی مداوا شدند.

هزاران نفر از شهروندان لبنانی دیروز به مناسبت اولین سالگرد انفجار مرگبار بندر بیروت تظاهرات کرده و خواستار مجازات عاملان این انفجار شدند.

روز چهارشنبه اولین سالروز انفجار مهیب بندر بیروت بود؛ انفجاری بیش از 200 کشته و 6 هزار زخمی برجای گذاشت و بخش بزرگی از شهر بیروت را تخریب کرد و باعث شد تا این کشور از دو سال پیش وارد بحران سیاسی-اقتصادی شود.

انتهای پیام

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انفجار بندر بیروت لبنان لبنان انفجار بندر بیروت لبنان لبنان صلیب سرخ لبنان بندر بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در جنوب لبنان مرتکب شده است.

منابع خبری اعلام کردند که حمله جدید ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان شهادت و زخمی‌شدن چند شهروند این کشور را در پی داشته است.

بر اساس گزارش‌های رسیده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک خانه را در شهرک «حانین» در استان «النبطیه» واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده و ویران کرده‌اند.

منابع پزشکی لبنانی اعلام کردند که در پی این حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی ۲ بانو به شهادت رسیده‌اند و چند نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6086979

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • شهادت یک نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در لبنان + جزئیات
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • شکار جدید حزب‌الله لبنان ؛ پهپاد هرمس ۴۵۰ اشغالگران منهدم شد | جزئیات ۸عملیات دیروز علیه صهیونیست‌ها
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت