Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال استون‌ویلا تا پیوستن به تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا فاصله چندانی ندارد.

خبرگزاری میزان - جک گریلیش که گفته می‌شود جدایی‌اش از استون‌ویلا در این تابستان قطعی است، به نظر می‌رسد قرار است شاگرد پپ گواردیولا شود.

طبق گزارش سایت «گل»؛ منچسترسیتی در آستانه نهایی کردن انتقال ستاره استون‌ویلا به این تیم در ازای ۱۰۰ میلیون پوند است که این رکورد نقل‌وانتقالات تاریخ بریتانیا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد گریلیش تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۲۵ با استون ویلا اعتبار دارد و عملکرد درخشان او در این تیم سبب شده تا باشگاه‌هایی همچون منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی نسبت به جذب او علاقه‌مند باشند.

این هافبک ۲۴ ساله که فوتبال حرفه‌ای‌اش را از سال ۲۰۱۲ با استون‌ویلا آغاز کرد، فصل اخیر در ۲۷ بازی برای این تیم به میدان رفت که حاصل آن ۷ گل‌زده و ۱۲ پاس‌گل بوده است.

بیشتر بخوانید: مذاکرات سطح بالای منچسترسیتی برای جذب گریلیش

انتهای پیام/

برچسب ها: جک گریلیش پپ گواردیولا منچسترسیتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچسترسیتی جک گریلیش پپ گواردیولا منچسترسیتی استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال طارمی به اینتر نهایی شد

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر پس از قهرمانی در سری‌آ خریدهای جدید باشگاه را معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های آث میلان و اینتر از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ برگزار شد و در نهایت با برتری ۲ بر یک اینتر به پایان رسید.

اینتری ها ۵ هفته مانده به پایان سری‌آ قهرمانی خود را تثبیت کردند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN اظهار داشت: یک خاطره خاص امشب برای ما رخ داده و همه ما از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون همه از تیم‌ ما انتظارات زیادی دارند و ما برای فصل بعد دو بازیکن جذب کردیم.

یکی از بازیکنان مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو و دیگری هم زیلنسکی بازیکن تیم ناپولی است که فصل بعد پیراهن تیم اینتر را بر تن خواهند کرد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر