Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه کلینیک چاقی به تهیه کنندگی سولماز عطایی پنج شنبه ساعت 19 و 10 دقیقه به مدت 40 دقیقه پخش می شود و به شنوندگان مشاوره رایگان برای افزایش وزن می دهد.

به گزارش برنا؛ برنامه «کلینیک چاقی» با هدف ارائه مشاوره رایگان به مردم از سوی کارشناسان روزهای پنجشنبه از ساعت 19 و 10 دقیقه به مدت 40 دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه سه کارشناس دارد و هر سه کارشناس از زوایای متفاوت به شنونده ای که به برنامه کلینک چاقی مراجعه کرده، مشاوره می دهند. مراجعه کنندگان به برنامه محدود به تهران نمی شود، بلکه از شهرستان ها شنونده زیاد داریم.

در این برنامه دکتر غلامرضا محمدی فارسانی، متخصص تغذیه، دکتر امیرحسین عابدی یکتا متخصص پزشکی ورزشی و دکتر شهاب بنی هاشمی روانشناس همزمان به شنوندگان مشاوره رایگان می دهند که از چه راهکارهایی استفاده کنند تا به تناسب اندام برسند. همچنین مجری کارشناس این برنامه زهرا حاجی زاده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت چاقی افزایش وزن رادیو سلامت مشاوره رایگان کلینیک چاقی مشاوره رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین 

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت ۳۰ فروردین روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی بازدید از موزه‌های تحت پوشش این اداره کل و قلعه الموت رایگان است.

خزائلی افزود: بر همین اساس کاخ موزه چهلستون، موزه شهر و موزه سنگ نگاره در محوطه تاریخی دولتخانه صفوی و سایت تاریخی قلعه حسن صباح در منطقه الموت به صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان هستند.

وی با اشاره به ساعت کاری موزه‌ها و قلعه الموت بیان کرد: موزه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۸ و قلعه الموت از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای گردشگران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • بازدید رایگان از موزه ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و قلعه الموت در ۳۰ فروردین 
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • تداوم افزایش دما در استان قزوین
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد