Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:28:50 GMT

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۸۲۴۴

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه "حرجیه" را با موشک هدف قرار داده‌اند.
 براساس گزارش این رسانه‌ها، پیش از این نیز صدای انفجار در جنوب لبنان به گوش رسیده است.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تأیید این حملات اعلام کرد: نیروی هوایی اسرائیل مواضعی را در جنوب لبنان که  موشک از آن به سوی شمال اسرائیل شلیک شده بود، هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی گزارش‌های غر رسمی حکایت از آن دارد که این حمله توسط جنگنده‌های «اف-۱۶» رژیم صهیونیستی رخ داده است.

این حملات چند ساعت پس از آن رخ می‌دهد که منابع خبری عبری زبان چهارشنبه شب گزارش داده بودند که مناطق مرزی لبنان هدف حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته و صدای انفجار در این مناطق شنیده شده است.

رژیم صهیونیستی پس از شلیک ۳ راکت از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی، حملات توپخانه‌ای گسترده‌ای را به برخی مناطق مرزی جنوب لبنان صورت داد.

شبکه عبری زبان "کان" اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در مجموع بیش از گلوله ۱۰۰ توپ به سمت لبنان شلیک کرده است.

برچسب‌ها لبنان رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لبنان رژیم صهیونیستی لبنان رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی جنوب لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی

حزب‌الله لبنان طی چند عملیات، نظامیان و مرکز‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۳۵ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف موضع العاصی با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۰ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ موضع الرادار در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این موضع صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا نیز از سوی حزب‌الله لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفت.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌های اشغالی «حرش رامیم» و «تله الکرنتینا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از سوی حزب‌الله لبنان با گلوله‌های توپخانه هدف قرار گرفتند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که ۵ موشک از سمت لبنان به سوی «مرگلیوت» شلیک شده و آژیر هشدار در این منطقه به صدا درآمده است.

از سوی دیگر حمله‌های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز ادامه دارد. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی «وادی البیاض» و منطقه «الساقیه» در شهرک «حولا» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «بلیدا» و حمله توپخانه‌ای ارتش این رژیم به اطراف «حولا» و «وادی شبعا» در جنوب لبنان خبر داد.

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • شلیک 35 موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه