Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهرست سیاستمداران آمریکایی متهم به آزار جنسی روز به روز طولانی‌تر می‌شود. خبرگزاری میزان – انتشار خبر آزار جنسی ۱۱ زن توسط «اندرو کومو»، فرماندار شهر «نیویورک» آمریکا که به راه افتادن موجی از درخواست استعفایش منجر شد، وی را در صف سیاستمداران آمریکایی متهم به آزار جنسی زنان قرار داد.   به گزارش «نیویورک تایمز»، «کومو»، جدیدترین سیاستمدار ارشد آمریکایی است که به آزار جنسی یا تجاوز متهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شماری از سیاستمداران مذکور در پی افزایش درخواست‌ها برای استعفا از مقام خود کناره گیری کردند و برخی همچنان در سمت خود حضور دارند.   گروه اول عموما از میان دموکرات‌ها و گروه دوم عمدتا از جمهوریخواهان هستند.   آنچه مورد «کومو» را برجسته کرده، قصد او برای ادامه حضور در مقامش با وجود درخواست‌های فراوان برای استعفاست.   معاون رئیس مرکز ملی حقوق زنان آمریکا با اشاره به اینکه اتهام‌های علیه «اندرو کومو» براساس تحقیق دقیق و گسترده حقوقی است، گفت «سیاستمداران از این عدم قطعیت قانونی استفاده می‌کنند؛ اگر استعفا ندهید، کسی نمی‌تواند شما را مجبور کند.» بیشتر بخوانید:  آزار جنسی ۱۱ زن از سوی فرماندار نیویورک  جنبش می‌تو چیست؟ فهرست شخصیت‌های سیاسی آمریکایی متهم به آزار و اذیت یا تعرض جنسی بسیار طولانی است؛ اما در اینجا جدیدترین موارد اعلام شده پس از به راه افتادن جنبش «می تو» آمده است:   - دونالد ترامپ: بیش از ۲ جین زن تاکنون علنا رئیس جمهور پیشین آمریکا را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده اند.   مدارک منتشر شده در سال ۲۰۰۵ نشان دهنده افتخار ترامپ از انجام دادن این آزارهاست.   - ال فرانکن: سناتور دموکرات ایالت «مینه سوتا» چند هفته پس از متهم شدن به آزار جنسی یک زن در سال ۲۰۱۷ از سمت خود استعفا داد.   - روی اس مور: قاضی ارشد آمریکایی و نامزد انتخابات سنا در سال ۲۰۱۷، به آزار جنسی چند کودک و زن متهم شد.   این سیاستمدار جمهوریخواه بی توجه به درخواست‌ها برای کناره گیری از انتخابات، در رقابت‌ها ماند.   - برت کاوانا: معرفی «کاوانا» توسط ترامپ برای ریاست دیوان عالی در سال ۲۰۱۸، با شکایت ۳ زن از وی به دلیل آزار جنسی همراه شد.   - اریک تی اشنایدرمن: دادستان کل نیویورک در سال ۲۰۱۸ در پی اتهام آزار جنسی ۴ زن به توصیه «کومو» ناچار به استعفا شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن حقوق بشر آمریکایی متهم به آزار آزار جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارما و کومو در آستانه صعود به سری آ

پارما و کومو می توانند دوباره در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا به میدان بروند.

فصل 2023/24 سری بی ایتالیا به روزهای حساس و پایانی خود نزدیک شده است. دو تیم قدیمی و مطرح پارما و کومو فاصله زیادی تا صعود به سری آ ندارند.

پارما در فصل 2020/21 به سری بی سقوط کرد و آنها آماده اند پس از سه فصل غیبت، دوباره از فصل آینده در سری آ به میدان بروند. کومو نیز آخرین بار در فصل 2002/03 در سری آ حضور داشت. گفتنی است تیم های سوم تا هشتم جدول سری بی از طریق پلی آف می توانند شانس خود برای صعود به سری آ را امتحان کنند. سومین تیم صعودکننده از مسیر دشوار پلی آف مشخص می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • پارما و کومو در آستانه صعود به سری آ
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید