Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@13:34:42 GMT

مدرسه مجازی حفظ قرآن

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۸۳۷۴

مدرسه مجازی حفظ قرآن

این مدرسه با مشارکت مؤسسه پیام غدیر، با مخاطبان جدید از سه دبیرستان و یک دبستان افتتاح می‌شود. دبیرستان‌های روشنگر، دبیرستان راه زینب(س) و دبیرستان حکمت و دبستان دوره دوم نرجس مخاطبان جدیدی هستند که تابستان ۱۴۰۰ جزء سی‌ام را حفظ و از مهر ماه عضو رسمی مدرسه مجازی حفظ قرآن خواهند شد. مدرسه مجازی حفظ قرآن کریم به‌صورت آنلاین در سامانه آموزش قرآن لند به نشانیquranland.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

net فعالیت‌های خود را به‌صورت آزمایشی با شاگردان دو دبیرستان آغاز کرد و در حال حاضر آماده برگزاری کلاس‌های کاملاً تخصصی و همکاری با سایر مدارس مختلف کشور است.

مدیران مدارس و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه قرآن لند از جزئیات این کلاس‌ها مطلع شده و در صورت نیاز و اعلام علاقه‌مندی، برای شاگردان آنها نیز این دوره‌ها برگزار می‌شود. شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن واحد آموزش فرهنگسرای قرآن 55788534 تماس بگیرند یا به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای قرآن به نشانیfarhangsara. quran یا سامانه قرآن لند مراجعه کنند. 

کد خبر 617812 برچسب‌ها قرآن - تفسیر و پژوهش قرآن - فعالیت‌ها همشهری محله فرهنگسرا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قرآن تفسیر و پژوهش قرآن فعالیت ها همشهری محله فرهنگسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.»

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.»

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود.

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • ایجاد مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس
  • این افراد معلم می‌شوند
  • تدوین طرح مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس