Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهره شاخص کشتی آمریکا، فینال تماشایی و حساس حسن یزدانی و دیوید تیلور در المپیک توکیو را مبارزه میان پادشاه و جادوگر دانست.

به گزارش ایسنا، جردن باروز چهره محبوب کشتی جهان و دارنده ۵ طلای کشتی آزاد جهان و المپیک از آمریکا، به مبارزه حساس میان حسن یزدانی و دیوید تیلور در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک توکیو واکنش نشان داد و این مبارزه سخت را جدال میان پادشاه و جادوگر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باروز در توییت خود، هموطنش دیوید تیلور را به جادوگر و حسن یزدانی را به پادشاه تشبیه کرده و از ایموجی ظرف های لبریز از ذرت بو داده نیز که حکایت از تماشایی بودن این مبارزه دارد، استفاده کرده است.

تیلور و یزدانی تاکنون دو مرتبه در جام جهانی کرمانشاه و مسابقات جهانی ۲۰۱۸ مجارستان روبروی یکدیگر قرار گرفتند که در هر دو مرتبه تیلور موفق به شکست حسن یزدانی شده است و همین موضوع حساسیت‌های سومین و مهمترین مصاف این دو کشتی گیر را این‌بار در فینال المپیک ۲۰۲۰ توکیو افزایش داده است.

هر دو کشتی گیر در دور مقدماتی با کسب ۳ پیروزی مقابل رقبایشان موفق به صعود به فینال المپیک شدند. این مبارزه بعد از ظهر امروز (پنج‌شنبه) حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود.

اتحادیه جهانی کشتی نیز بر حساسیت بالای این مبارزه تاکید کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جردن باروز دیوید تیلور حسن یزدانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک

مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا برگزار شد و دیوید تیلور دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه از حضور در المپیک پاریس حذف شد.

آرون بروکس پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا و دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان در سال ۲۰۲۳ در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه ۳-۱ دیوید تیلور را شکست داد تا این کشتی‌گیر قدرتمند ناباورانه فرصت حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. تیلور در مبارزه اول خود هم با نتیجه ۴-۱ مقابل این کشتی‌گیر قلدر آمریکایی تن به شکست داده بود.

تیلور بعد از حذف از حضور در المپیک با انتشار تصویری از خودش در کنار دخترش نوشت: یک آخر هفته احساسی. مطمئنا زندگی ادامه دارد و خورشید هنوز طلوع می‌کند. از شما سپاسگزاریم.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • (عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها
  • واکنش سرمربی تیم‌ملی کشتی به حذف تیلور
  • واکنش سرمربی تیم ملی به شکست تیلور
  • واکنش آقای جدی می‌فرمایید به شکست تیلور؛ دیدید گفتم جادوگر شکست می‌خورد؟!
  • پایان عصر «تیلور- یزدانی»؛ جادوگر کشتی آمریکا از آرون بروکس شکست خورد و المپیک را از دست داد
  • دیوید تیلور از رسیدن به المپیک جا ماند
  • در روزی که حسن یزدانی به تشک برگشت؛ چرا جادوگر باخت؟
  • معمای تیلور حل نشد؛ جادوگر حضور در المپیک پاریس را از دست داد